Epizoda 88: Predrag Kurčubić

predrag yt

Biografija:

Predrag trenutno obavlja funkciju generalnog direktora Ipsosa za Srbiju i okolna tržišta. Na toj funkciji je nešto više od pet godina. Inače, celu svoju karijeru, počevši od 2007. godine, proveo je u Ipsosu, obavljajući razne funkcije – od istraživača, preko direktora medijskog sektora i sektora društvenih istraživanja, pa do generalnog direktora. Dve godine proveo je i u londonskoj kancelariji Ipsosa gde je radio kao direktor istraživanja. Završio je osnovne i master studije psihologije u Beograd. U slobodno vreme voli da prati košarku i Crvenu Zvezdu.

Opis epizode:

Povod za razgovor sa Peđom bilo je istraživanje koje je IPSOS radio na inicijativu i u saradnji sa organizacijom IAA (International Advertising Association). Cilj istraživanja je bio utvrditi u kojoj meri je i zašto marketing (komunikacije) izgubio na svojoj atraktivnosti među dolazećim kadrovima i na koji način se taj trend može promeniti. Tokom novembra 2022. sprovedeno je kvalitativno istraživanje, koje je prethodilo kvantitativnom istraživanju. Ono je trebalo da da uvid u trenutno stanje i pomogne da se konstruiše upitnik za anketu, koja je sledila u drugoj fazi. Obavljeno je ukupno 6 intervjua, sa studentima, mladim profesionalcima i veoma iskusnim i visoko pozicioniranim profesionalcima.
U kvantitativnom istraživanju učestvovalo je ukupno 385 ljudi – 211 studenata sa fakulteta koji gravitiraju (ili bi barem trebalo da gravitiraju) ka pozicijama u marketingu (najvise sa FON-a, Ekonomskog fakulteta i FMK-a) i 174 zaposlenih, starosti do 35 godina i  do 5 godina iskustva u struci (dakle, mladi profesionalci, većinom iz agencija, ali i iz kompanija). Sa Peđom smo u razgovoru predstavili glavne rezultate istraživanja, podvukli neke zaključke, diskutovali koji su to sve uzroci promena u marketinškoj struci, te razgovarali o koracima koje slede nakon istraživanja u smislu reagovanja industrije i njenih glavnih aktera.

Predrag Kurčubić, Managing Director @ Ipsos Strategic Marketing – https://www.linkedin.com/in/predrag-kurcubic-72943411/

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: MTS

2. Partneri podkasta:
OTP banka
– kompanija Mastercard
Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta: Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/ 

Scroll to Top