Epizoda 01: Ivan Minić

Ivan Minić – Biografija

Ivan Minić je verovatno najpoznatije lice srpske IT zajednice i jedan od njenih najvećih kontributora. Takođe, Ivan je kroz veliki broj projekata godinama unazad veoma važan akter marketinške industrije u Srbiji i njen vrsni poznavalac. Od Burek foruma, preko portala Moja Firma do današnjeg podkasta Pojačalo, Ivan godinama aktivno doprinosi razvoju srpske tehnološke i marketinške scene. Pored navedenih projekata, Ivan je osnivač i suosnivač još nekoliko biznisa, a ujedno je i partner u DigiTalk projektu.

Posebna napomena vezana za Ivana je to što godinama unazad nesebično deli svoje znanje i iskustvo, što kroz formalno obrazovanje (predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije), što kroz veliki broj gostovanja i predavanja po konferencijama, edukacijama i podcastima.

Poslednje dve godine, pored svojih redovnih poslovnih obaveza u firmama koje vodi, Ivan se ističe u javnosti svojim podkastom Pojačalo, gde u zanimljivim razgovorima sa uspešnim ljudima promoviše preduzetništvo.

Opis emisije

Gost prve epizode Digitalk podkasta je Ivan Minić, koji u ovoj epizodi ima dvostruku ulogu. Sa jedne strane je gost sa veoma respektabilnom biografijom, dok je sa druge strane jedan od partnera u celoj ovoj avanturi zvanoj DigiTalk.

Sa Ivanom smo vodili razgovor koji je u suštini bio uvod u DigiTalk kao podcast, dotakli smo se svih važnih tema oko kojih želimo da gradimo zajednicu, a to su tehnologija, inovacije i marketing.

Na samom početku posle predstavljanja smo pričali o počecima IT zajednice u Srbiji, i gde se to danas nalazi ista ta zajednica, odnosno koju bi ulogu u današnjim okolnostim ona trebala da ima.

Razgovor o IT zajednici smo nastavili u istom pravcu okrećući se ka IT industriji, odnosno priči da li je IT industrija srpski privredni jednorog, i koliko zapravo tu ima još mogućnosti za razvoj. Dotakli smo se par uglova gde smo pričali šta je to što je danas pogrešno u ovoj industriji, i na koji način Ivan vidi da bi stvari tebalo da se kreću ukoliko želimo bolje rezultate.

Sam kraj razgovora obeležio je razgovor o marketinškoj industriji kod nas. Pričali smo o počecima kada su baneri na sajtovima bili jedini oblik digitala, do izazova vezanih za kreativnost u industriji danas i mogućnostima da se rade neke kvalitetnije kampanje i projekti

U poslednjem segmentu, Ivan je podelio šta je to što ga i dalje pokreće nakon više od dvadeset godina rada i iskustva.

Scroll to Top