Epizoda 80: Marijana Agić Molnar

Biografija:

Marijana je marketing i data strateg – stručnjak za otkrivanje poslovnih prilika iz dostupnih podataka pomoću nauke o podacima. Radila je u lokalnim i globalnim kompanijama poslove uvek direktno vezane za pametnu upotrebu podataka: Mark Plan, The Coca-Company, Focus MR (partner, prvi uspešan exit – globalna kompanija GfK je otkupila kompaniju). Kao direktor GfK upravljala je poslovima marketing istraživanja i konsaltinga u osam zemalja Adriatic regije. Bila je na čelu razvoja poslovanja GfK u Centralnoj i Istočnoj Europi u oblasti Integracije tržišnih podataka i napredne analitike. Od 2019. godine partner i direktor u kompaniji DATA DO koja pomaže kompanijama da koristeći podatke budu relevantniji svojim kupcima. Sarađivala sa i bila konsultant brojnijm kompanijama kao što su Ahold Delhaize, Coca-Cola, Nelt, Unilever, Bambi, Carlsberg, Molson Coors, United Cloud, Erste… Chevening stipendista, Diplomirani ekonomista – master (Ekonomski fakultet u Beogradu), MBA Sheffield University, UK. Predavač na predmetima Principi marketinga i Marketing istraživanja i analitika na FEFA fakultetu, sertifikovani konsultant za digitalnu transformaciju pri Centru za digitalnu transformaciju. 

Opis epizode:

U ovoj epizodi smo se bavili podacima. Sve više bizniza se zasniva upravo na korišćenju podataka – data driven kompanije. U ovoj epizodi smo želeli da razjasnimo zašto su podaci zapravo važni za biznis, kako danas podatke koriste male, srednje i velike kompanije, te šta zapravo danas znači data driven kompanija.Fokus je svakako na podacima koji nam dolaze sa strane potrošača – kupaca. Ko danas ima pristup ovim podacima, ko je prinuđen da ove podatke kupuje, te kako treba upotrebljavati ove podatke, sve ovo smo kroz veliki broj praktičnih primera saznali od Marijane Agić Molnar, vrhunskog stručnjaka na ovu temu.

Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist @ DATA DO – https://www.linkedin.com/in/marijana-agic-molnar-4299114/

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: MTS

2. Partneri podkasta:
OTP banka
– kompanija Mastercard
Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta: Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Scroll to Top