Epizoda 59: Marija Joksimović

Biografija:

Marija je razvija uspešnu karijeru u advertising industriji od 2005. godine i tokom proteklih osamnaest godina radila je na kreativnim i medijskim strategijama za neke od najvećih globalnih brendova. Od 2010. godine se specijalizuje u oblasti digitalnog oglašavanja u agencijama Fastbridge i Universal media, a zatim u agenciji GroupM koja posluje u okviru globalne medijske grupacije WPP. Trenutno je zadužena za digitalne i medijske operacije u agenciji SVA New Concept. Trener u okviru DIMAQ-a od 2018 godine.

Opis epizode:

Razgovor sa Marijom je nekako prirodan nastavak razgovora koji smo imali sa Đorđem Bukincem. Pričali smo o temi brand safety, a Marija nam je kroz veoma veliki broj primera iz prakse približila šta to danas za agencije i brendove predstavlja brand safety, kako se prati i reguliše šta to brendovi plaćaju kada zakupljuju medijski prostor, šta je Viewable impression i koji su standardi industrije? Poseban deo razgovora smo posvetili okruženju u kome se poruka koju brend šalje nalazi, odnosno kontekstu. Pominjali smo i cancel kulturu, influensere, izazove targetiranja na društvenim mrežama, a sve u kontekstu oglašavanja brendova i izazova koji danas postoje na digitalnim kanalima…

Marija Joksimović, Managing Director @ SVA New Concept – https://www.linkedin.com/in/marija-joksimovic/

Marija preporučuje:
https://support.google.com/admanager/answer/4524488?hl=en
https://www.thedrum.com/news/2022/02/21/analysts-estimate-digital-ad-fraud-stole-11bn-more-2021
https://integralads.com/about-ias/quality-impressions/
https://blog.google/products/ads-commerce/ads-safety-report-2021/
https://www.thedrum.com/news/2022/02/14/big-brands-pull-ads-youtube-battles-conspiracy-and-misinformation-videos
https://integralads.com/insider/how-to-find-brand-suitable-spaces/
https://iabtechlab.com/press-releases/tech-lab-releases-for-comment-content-taxonomy-to-improve-brand-safety-support-brand-suitability/ https://support.google.com/displayvideo/answer/2697825?hl=en

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: MTS
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a: Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
OTP banka
– kompanija Mastercard
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta: Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Scroll to Top