Epizoda 48: Jelena Mikić

Biografija:

Jelena je direktor Represent Academy, najmlađe jedinice Represent Systema koja je jedna od retkih specijalizovanih firmi za pružanje treninga iz oblast komunikacija u regionu. Trener je iz oblasti kriznih komunikacija i predavač na Londonskoj školi za odnose sa javnošću u Beogradu, Sarajevu i Skoplju. Trenirala je klijente kao što su Bosch, NIS, međunarodna organizacija CEFTA i brojne druge. Njene oblasti ekspertize su strateško planiranje, krizno komuniciranje i rad na projektima finansiranim od strane međunarodnih donora. Sofijina mama i lični asistent mačka Capuccina. Veliki ljubitelj knjiga i neostvareni vlasnik knjižare.

Opis epizode:

Razgovor sa Jelenom je bio na temu koja je poslenjih par meseci bila u žiži marketinške javnosti zbog kriznih situacija koje smo mogli da ispratimo na društvenim mrežama u Srbiji. Jelena je neko ko je vrlo odmereno i profesionalno komentarisao te situacije, i u ovom razgovoru smo upravo zahvaljujući njenom iskustvu i ekspertizi na temu krizne komunikacije ovu temu malo detaljnije obradili i nadamo se pomogli kolegama iz industrije da malo bolje razumeju ovu oblast. Kroz veliki broj primera pričali smo o neophodnom planu za kriznu komunikaciju, ‘’smrtnim grehovima’’, o tome da li se krizna komunikacija razlikuje i kako na digitalnim kanalima, te smo pričali uopšteno o komunikacijama u 21. veku. 

Jelena Mikić, Director @ Represent Academy – https://www.linkedin.com/in/jelenamikiccrisiscommunicationstrainer/

Korisni linkovi i Jelenine preporuke:
https://datareportal.com/reports/digital-2022-serbia
https://www.communicationmonitor.eu/2021/05/21/ecm-european-communication-monitor-2021/
https://globalvoices.org/2014/03/27/nato-spokesperson-opens-old-wounds-for-serbia-and-kosovo/ 
https://www.prweek.com/article/1435619/timeline-crisis-united-airlines
Filmhttps://www.imdb.com/title/tt0839742/?ref_=nv_sr_srsg_2 
Howard Shultz – https://businesschronicler.com/business-bios/howard-shultz-bio/  , https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=pDPejlUxA_A&feature=emb_logo 
Green Peace virals on Nestle (Kit Kat) – https://www.youtube.com/watch?v=1BCA8dQfGi0 
Domino Pizza – https://www.youtube.com/watch?v=OhBmWxQpedI  i odgovor CEO-a: https://www.youtube.com/watch?v=dem6eA7-A2I
Content Marketing Institute: https://contentmarketinginstitute.com/ 
Knjige: 
The Power of Persuasion – Roberto Cialdini
Brene Brown – Dare to Lead
They Ask you Answer – Marcus Sheridan 
Never Split the Difference – Chriss Voss
Proft First – Mike Michalowicz
Sve od Frederika Begbedea
National Geographic 

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: MTS
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a: Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
OTP banka
– kompanija Mastercard
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta: Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’25 tajni uspešne komunikacije’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Scroll to Top