Epizoda 37: Sanja Lalević

Biografija:

Zaista neće biti preterano ako Sanju predstavimo kao prvu damu digitala u Srbiji, iako se ona na ovu opasku odmah zacrvenela. Sanja je punih dvadeset godina prisutna u digitalu i razvijajući sebe svih ovih godina ostavila je veliki pečat i dala ogroman doprinos u razvoju digital scene u Srbiji. Vodila je i razvijala digital media sektor u jednoj od najvećih medijskih agencija u regionu, dok je danas na čelu Httpool Facebook team-a u Srbiji. Mnogo energije i entuzijazma godinama polaže na edukaciju, pa je tako predavač na Fakultetu za medije i komunikacije gde predaje digitalni marketing, dok je aktivna i u strukovnom udruženju IAB Srbija gde je trenutno na čelu Skupštine IAB-a i Komiteta za istraživačke projekte, kreiranje i sprovođenje industrijskih istraživanja u domenu online medija.

Opis epizode:

Uzimajući u obzir staž i trag koji Sanja godinama ostavlja u industriji, početak razgovora smo posvetili njenom ličnom razvoju koji je nekako tekao zajedno sa razvojem scene digitalnog marketinga u Srbiji. Kako je to sve izgledalo na početku, kako se scena razvijala i kako je Sanja od studiranja engleskog jezika došla do pozicije Facebook Lead-a u Srbiji.
Glavni deo razgovora posvetili smo nečemu što je zaista važno a tiče se biznis aspekata marketinga – neophodno je prvo definisati vaš biznis cilj kako bi digitalni marketing mogao da radi posao za vas. U razgovoru, Sanja je dala veoma dobre uvide u to kako treba danas pravilno koristiti Facebook kao oglašivačku platformu koja je zapravo tu da vam pomogne da dođete kako do vaše publike, tako i do vaših biznis ciljeva. Prošli smo sve aktuelne stavke, od sigurnosti i ad policy-a, adekvatne kreative, do optimizacije i nekih standarda koji postoje kada je oglašavanje i postavljanje kampanje na Facebook oglašivačkoj pratformi u pitanju.
Razgovor koji sam dugo čekao i gošća sa kojom je uvek veliko zadovoljstvo razgovarati. Najduži razgovor do sada, ali i jedan od onih koji ćete gledati više puta.

Sanja Lalević, Facebook Lead Serbia, Httpool Facebook ASP – https://www.linkedin.com/in/sanja-lalevic/

Sanja preporučuje:
Tom Goodwin na LinkedInu, kako sadrzaj, tako i njegova interakcija s korisnicima: https://www.linkedin.com/in/tomfgoodwin
Mark Ritson na LinkedInu (suvo zlato branding marketinga) https://www.linkedin.com/in/markritson
The Digiday Podcast https://open.spotify.com/show/21TOeNMf1BLdSlQEdJ2rYY?si=meb6nVN4Ry-B8YCXyc7lPQ
Social Media Marketing Podcast https://open.spotify.com/show/39jI0ihm8h0RVvNhxa8jgM?si=qnu-ey78QRWPd2jOrENRyA
Next in Marketing Podcast https://open.spotify.com/show/6WYdV8VNHLNddW1LEKmyMf?si=48yWMoAQSKe1W4X_r3DvJg
https://adage.com/
https://www.adweek.com/
https://thenextweb.com/
https://digiday.com/
https://about.fb.com/news/
https://www.facebook.com/business/m/updates-signup

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Scroll to Top