Epizoda 36: Mihajlo Popesku

Biografija:

Dr Mihajlo Popesku je nagrađivani marketing naučnik sa bogatim primenjenim i akademskim istraživačkim iskustvom. U prethodnih 10 i više godina, bilo samostalno ili kao direktor istraživanja u vodećim istraživačkim agencijama u zemlji i inostranstvu, bio je rukovodilac i glavni istraživač na više od 70 velikih kvantitativnih istraživačkih projekata za klijente u preko 30 različitih zemalja, na projektima iz oblasti internet tehnologija, softverskih rešenja, finansija, upravljanja imovinom, robe široke potrošnje, merenja imidža i reputacije itd. Njegovo primarno iskustvo je u naprednom kvantitativnom istraživanju tržišta i primenjenoj statistici.
Mihajlo je bio i univerzitetski profesor koji je predavao metode istraživanja, primenjenu statistiku i marketing na univerzitetima u Beogradu, Notingemu, Lesteru, Nici i Liverpulu. Trenutno je koosnivač i glavni izvršni direktor za istraživanja pri londonskom marteh startapu Qudo koji pokušava da donese automatizaciju u sam proces dizajniranja istraživanja
Ako bismo trebali da skratimo njegovu biografiju, rekli bismo da je Mihajlo je  marketing istraživač koji pozajmljuje dobre alate iz statistike, nauke o podacima, bihejvioralne psihologije, sociologije pa i političkih nauka.

Opis emisije:

Razgovor sa Mihajlom je mesecima dogovaran i tokom tih meseci dogovora i pripreme dosta tema je otvoreno kao potencijal za naš razgovor. Pričali smo o mnogo toga, neke stvari smo tek zagrebali po površini, pa sam siguran da će nam Mihajlo gostovati još koji put.
U ovoj epizodi pričali smo o podacima, kako se kroz vreme i industrijske revolucije kroz koje smo prolazili tehologija sve brže razvijala, te da smo danas u fazi dematerijalizacije gotovo svega sa čim kao ljudi imamo dodira, te da su informacije odvojene od objekta. Pričali smo o korišćenju podataka u marketingu, kako danas revolucija istraživanja tržišta doživljava revoluciju, i šta to sve Mihajlo u tim okvirima pokušava sa svojim startup-om Qudo.
Jedan neverovatno talentovani i pasionirani mladi naučnik sa dečačkim osmehom i velikom željom da menja i unapređuje svet oko sebe.

Mihajlo Popesku Chief Research Officer @ Qudo – https://www.linkedin.com/in/mihajlopopesku/ i https://www.qudo.ai/

Mihajlo preporučuje:
Naresh K. Malhotra – Marketing Research: An Applied Orientation
Timothy C. Urdan – Statistics in plain English

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka
Jedno od ključnih strateških usmerenja OTP banke Srbija jeste “zelena tranzicija” u poslovanju, odnosno posvećenost održivom poslovanju i ekološkoj održivosti, što potvrđuje tema novog Generator Zero preduzetničkog konkursa. Generator Zero posvećen je podršci i nagrađivanju inovacionih projekata koji predstavljaju održiva rešenja sa realnim i merljivim uticajem na smanjenje karbonskog otiska, kao jednog od najvećih izazova današnjice. Konkurs je otvoren od 17. novembra za mikro, mala, srednja preduzeća, startap kompanije, startap neformalne timove i preduzetnike, koji se mogu prijaviti putem Generator sajta do 20. decembra 2021. godine u ponoć.

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Tok gotovog novca’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Scroll to Top