Epizoda 19: Natalija Ćorbić

Biografija:

Natalija Čorbić je po vokaciji psihološkinja, a poslednje dve godine se nalazi na poziciji strateškinje u agenciji Pioniri Communications gde se bavi komunikacionom strategijom brendova, prati kompletnu industriju od potrošača do trendova. Nataliji je projekat Social Serbia jedan od omiljenih internih projekata i zato će ona u ovoj epizodi ispred Pionira dati uvid u ovo za naše tržište, veoma značajno istraživanje. 

Opis emisije:

Agencija Pioniri Communications pre svega važi za jednu od najkreativnijih agencija na našem tržištu, a kreativnost je samo jedan od razloga zašto mnogi brendovi vole da rade sa njima. Ono što je meni posebno zanimljivo kada pominjemo kreativnost, jeste jedan veoma drugačiji način kako prilaze tradicionalnim brendovima i industrijama i sa tim svojim pristupom su zaista napravili veoma značajne i zapažene rezultate. U ovoj epizodi ćemo sa Natalijom koja dolazi ispred celog tima Pionira pričati o njihovom internom projektu, istraživanju tržišta Social Serbia koje zajedno sa agencijom Smart Plus Research sprovode poslednjih pet godina. Ovo istraživanje predstavlja uvid u korišćenje društvenih mreža i online navika ljudi u Srbiji, i zaista predstavlja veliki doprinos lokalnom tržištu i industriji  sa svim podacima i uvidima koje nudi svake godine. Kao što smo naveli na kraju epizode u zaključku, relevantnost je jedan od najvažnijih faktora kada je marketinška industrija u Srbiji u pitanju, pa vam zato preporučujemo da odgledate ovu epizodu ukoliko vas interesuje kakve su to navike ljudi u Srbiji kada su u pitanju društvene mreže ali i njihovo ponašanje online uopšte.

Link do istraživanja – https://pioniri.com/sr/socialserbia2021/

Natalija Čorbić, Strateškinja @ Pioniri Communications – https://www.linkedin.com/in/natalija-%C4%8Dorbi%C4%87/

Natalija preporučuje:

Knjige
Marketing menadžment – Filip Kotler
Truth, lies & advertising – Jon Steel
Practical pocket guide to account planning – Chris Koce

Portali
https://www.statista.com/
Branding Mag https://www.brandingmag.com/ 
The Verge https://www.theverge.com/ 
Ads of the world https://www.adsoftheworld.com/ 
https://www.senor.hr/hr/
https://bbdo.com/

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka

2. Partner podkasta: Mastercard

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa
U ovoj epizodi delimo dva primerka knjige Samodisciplina. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajt poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

U meri u kojoj mi možemo, podržavamo jednog malog proizvođača – NekShop
Pogledajte njihov online shop, velika kreativnost i dobar dizajn, a njihove majice će Vlada nositi u epizodama u narednom periodu. I NekShop vam daje 10% popusta uz promo kod digitalk na njihovom online shop-u!

Scroll to Top