Epizoda 03: Vladimir Zarić

Vlada Zarić – biografija

Vladimir Zarić se poslednjih dvadeset godina bavi digitalnim marketingom, a iskustvo je sticao u različitim kompanijama, od klasičnih marketinških agencija, digitalnih agencija, medijskih kuća, pa do velikih korporacija. Poseban deo njegovog iskustva predstavlja period poslednjih deset godina gde se intenzivno bavi edukacijom i jedan je od najcenjenijih predavača na ovim prostorima kada je digitalni marketing u pitanju.

Danas se bavi digitalom na jedan malo drugačiji način, iz pozicije koja je više strateška, razvija strategije, digitalne proizvode i proučava kako tehnologija i inovacije utiču na tržište i na razvoj marketinških alata i tehnika. Upravo o jednom relativno novom modelu će i biti reči u razgovoru sa Vladom. 

Uživa veliki autoritet u zajednici, veoma je posvećen razvoju i edukaciji tržišta, kako sa strane ‘’pružaoca usluga’’ ili agencija, tako i sa klijentske strane. Kampanje koje je on vodio osvajale su mnoge prestižne nagrade, a i on sam je bio član žirija mnogih strukovnih takmičenja i nagrada.

Opis emisije:

Gost treće emisije DigiTalk podcast bio je Vlada Zarić, istaknuti profesionalac i čovek od velikog autoriteta u marketinškoj zajednici. Sa svojim bogatim višedecenijskim iskustvom, Vlada je u razgovoru dao svoj osvrt na marketinšku industriju, šta se sve promenilo u poslednjih dvadeset godina, a šta je ostalo isto. Osvrnuli smo se u razgovoru na to gde se nalazi srpsko tržište digitala u odnosu na region i globalno, te da li je proteklih godinu dana bila šansa za našu industriju i kako je pandemija uticala na tržište.

Glavni deo razgovora sa Vladom se bavio jednom relativno novom tehnologijom, dinamičkom optimizacijom kreative (Dynamic Creative Optimisation – DCO), odnosno demokratizaciji marketinga. Ova tehnologija nam omogućava da odluku o kreativnim rešenjima donose upravo kupci/konzumenti naših usluga na osnovu svojih preferencija, a da nam tehnologija u svemu tome pomaže. Osim opisa same tehnologije, prednosti i mogućnosti, Vlada se osvrnuo i na prepreke koje onemogućavaju veću primenu ove tehnologije u industriji, kod nas, ali i globalno.

Poslednji deo razgovora posvetili smo edukaciji tržišta, kako samih ljudi koji rade u marketinškoj industriji, tako i onih sa strane brendova i kompanija. Na kraju smo zajedno došli do zaključka da je digitalni marketing i dalje marketing, te da i u digitalu važe osnovni principi i postulati marketing.

Scroll to Top