digitalk Niš 2023

Predavanje

subota 28. oktobar

11:00 - 12:00

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Panel: Zašto su lokalna saradnja i udruživanje važni?

Nenad Ilijić

Nenad je kao mali želeo da bude vozač đubretarskog kamiona, a pošto je to bilo u vreme kada su svi želeli da budu vojnici, profesori itd. njegovi roditelji su često morali da idu na razgovor u školu. Malo je nedostajalo da postane astrofizičar, ali se ipak opredelio za inženjersku karijeru i kaže da i dan danas beži od kuće i s posla da bi programirao u C++ jer to mu je prva ljubav još sa početka srednjoškolskih dana.

Dosta sluša podkaste, a ako nisu vezani za posao, onda su to uglavnom teme vezane za fiziku, astrofiziku, istoriju, sociologiju i sl. Ingsoftware je osnovao zajedno sa svojim drugom s fakulteta Mimom, s kojim i danas vodi kompaniju u kojoj voli puno toga, a posebno opuštenu atmosferu i prijateljske odnose među zaposlenima. Pre nego što je postao CEO, bio je Project Manager i Business Development Manager u kompaniji, a radio je i na niškom Elektronskom fakultetu kao saradnik na projektima.

Kao rođeni Nišlija svoju ljubav prema rodnom gradu pretvorio je u jednu lokalnu inicijativu za oživljavanje Niša kao regionalnog tehnološkog centra.

Vladimir Kovač

Vladimir se profesionalno bavi marketingom više od petnaest godina, a u svetu digitala je punu deceniju. Fokus mu je na event menadžmentu i razvoju brendova. Posebnu strast gaji prema komunikacijama i digitalnim inovacijama gde konstantno sebe usavršava. Tehnološka i marketinška zajednica ga najviše poznaje kroz događaje koje je organizovao prethodnih desetak godina. Kroz događaje je razvio široku mrežu kontakata u različitim industrijama čime je svoja interesovanja dodatno proširio na teme poput e-commerca, digitalnog advertajzinga i digitalne transformacije. Jedan je od osnivača Digitalk-a, kao i autor i voditelj isortimenog podcasta. U zajednici važi za social butterfly-a, čoveka koji rado povezuje ljude i živi za rast i razvoj digitalne zajednice u Srbiji.

Jelena Vasilev Novčić

Jelena Vasilev Novčić je master inženjer organizacionih nauka po obrazovanju, a full stack komunikator po opredeljenju. Radi u IT industriji od koje i pozajmljuje termin „full stack“ kao ilustraciju internih i eksternih komunikacija kojima se bavi. U kompaniji Levi9 IT Services radi kao Employer branding menadžerka, gde vodi mali ali moćni tim.

Jelena ima više od 10 godina iskustva rada i više od 10 tona lepih uspomena iz Beogradske filharmonije, Erste Banke i trenutno Levi9. Mnoge od njih povezane su sa direktnim doprinosom zajednici, kroz projekte društvene odgovornosti. Ovo je važan aspekt poslovanja, bilo da je reč o edukaciji ili nekom drugom vidu podrške zajednici koja je zajednička i za pojedince i za kompanije. I u stilu „5 do 12 sindrom“ o kojoj repuje Stereo Banana, Jelena piše ovu biografiju i raduje se diskusiji na niškom DigiTalk-u.

Petar Stakić

Petar je preko 15 godina u medijskoj i IT industriji. U Inspira grupi (donedavno poznatoj kao Infostud grupa) učestvovao je u postavljanju i razvoju komunikacionih i brend strategija različitih biznisa ove kompanije, posebno odigravši značajnu ulogu u razvoju brenda sajta Polovni automobili, koji je danas nezamenljivo mesto za kupoprodaju vozila u našoj zemlji. Nakon toga bio je odgovoran za krovni brend  tadašnje Infostud grupe gde je, između ostalih, vodio nedavno završeni projekat promene imena i vizuelnog identiteta ove kompanije od 350 ljudi sa sedištem u Subotici.

Dolaskom na poziciju direktora strategije za zajednicu u Inspira grupi njegove aktivnosti usmerene su na kreiranje IT zajednice i razvoj Subotice u značajan IT centar kroz rad sa IT kompanijama i udruženjima, obrazovnim ustanovama, državom i lokalnim samoupravama, ambasadama, stručnim poslovnim organizacijama… Sa iskusnim timom upravlja Inspira Hub-om u Subotici, a od proleća 2021. izvršni je direktor organizacije “IT Subotica 2030” koja je u nekim segmentima jedinstvena na ovim prostorima. Formirale su je subotičke IT kompanije i obrazovne ustanove postavivši ispred sebe pet ambicioznih ciljeva za unapređenje grada koje je potrebno ostvariti do 2030. godine.

Scroll to Top