digitalk Niš 2023

Predavanje

subota 28. oktobar

13:15 - 13:35

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

20 min: Zašto je reklama za auto delove na TV-u: od ideje do širenja van Srbije

U ovoj studiji slučaja direktor internet prodavnice ProdajaDelova.rs, Nikola Đurović, predstaviće vam razvojni put svog preduzetničkog poduhvata koji je započet početkom 2020. godine, u vreme korone.
Prešao je put od jednog zaposlenog i kancelarije u malom stanu na periferiji Beograda do liderske pozicije na tržištu maloprodaje auto delova putem interneta u Srbiji za samo godinu dana, nakon čega dolazi do sklapanja strateškog partnerstva sa INSPIRA grupom i internacionalizacije poslovanja otvaranjem prve internet prodavnice auto delova u Bosni i Hercegovini.
Na tom putu savladano je mnogo velikih prepreka, od nepoverenja dobavljača i kupaca, borbe sa promenom kupovnih navika, preko uspostavljanja održivog logističkog modela, formiranja baze sa preko milion i po artikala, pravljenje pozadinske IT infrastukture, građenja brenda, iskustva sa različitim vrstama kampanja…

Imaćete priliku da za 20 minuta čujete najvažnije zaključke iz četvorogodišnjeg rada na razvoju kompanije od početka, najvažnije greške i uspehe, kao i planove za budućnost. 

Nikola Đurović

Nikola Đurović je osnivač i direktor Prodajadelova.rs, sajta koji je za kratko vreme potpuno promenio industriju auto delova. Kroz zanimljiv „case study“ na ovogodišnjem Digitalk Niš predstaviće ceo put od nastanka ideje, važnog strateškog partnerstva sa Inspira Grupom, pa sve do planova za širenje van granica zemlje.

Školovanje usmereno na biznis, menadzment i HR, pruža mu odličnu podršku u desetogodišnjoj karijeri u auto industriji u velikim internacionalnim kompanijama poput „Wurth“ i „Bosch“, gde uspešno vodi timove i ostvaruje targete. Ipak, kada se na to doda i lična pasija prema automobilima, pre 4 godine nastaje preduzetkički projekat Prodajadelova.rs i vrlo brzo postaje održiv i uspešan biznis koji menja navike kupaca i pomaže im.

Scroll to Top