digitalk Media Days Niš 2023
Predavanje
četvrtak 26. oktobar
12:00 - 13:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Stanje tržišta lokalnog digitalnog oglašavanja
Aleksandar Petković
Aleksandar Petković je studirao na Elektronskom fakultetu u Nišu gde je diplomirao i stekao master diplomu na smeru za računarsku tehniku i informatiku. Iza sebe ima dugogodišnje agencijsko iskustvo u vođenju digitalnih projekata i kampanja, kao i u kreiranju širokog spektra digitalnih strategija za klijente različitih veličina i iz različitih industrija.
Nakon uspešnog dvogodišnjeg mandata kao Izvršni direktor IAB Serbia, karijeru nastavlja u okviru sistema Wireless Media Group (WMG), gde trenutno obavlja funkciju Growth direktora.
Predavač na Fakultetu za Medije i Komunikacije na predmetu “Biznis modeli u onlajn medijima”.
![](https://www.digitalk.rs/wp-content/uploads/2023/10/Aleksandar-Petkovic-square.jpg)
Ksenija Gačić
Radim u Direct-u već 5 godina kao account i moram da priznam da sam našla posao koji me zaista mnogo interesuje i gde mogu dosta toga da naučim. Na ovom mestu imam potpunu slobodu i da u većini vremena budem i kreativna. Svaki dan je neki novi izazov i neka nova prilika da se nauči nešto novo ali i da se primeni znanje koje sam do sada stekla u radu sa klijentima. Ovaj posao omogućava da prođem kroz svaki proces klijentovih kampanja od kreative, preko medijskih budžeta i strategija do samog puštanja i postavke oglasne poruke.
Jedan od osnivača studentske organizacije Bufonerija (amaterskog pozorišta) pri Fakultetu organizacionih nauka, logistička podrška u realizaciji predstava, učestvovanje u dve predstave.
![](https://www.digitalk.rs/wp-content/uploads/2023/10/ksenija-gacic-square-2.jpg)
Mihajlo Petrović
Mihajlo je deo MediaBrands sistema već duže od 6 godina. Prošao je celokupan put od digital media planera do vodeće pozicije u agenciji kada su online mediji u pitanju.
Upravlja svim aktivnostima i procesima klijentovog digitalnog ekosistema. Njegova specijalnost je dizajn i implementacija digitalnih strategija, obezbeđujući najviši kvalitet i doslednost digitalnih usluga.
Trudi se da prenosi svoje znanje svakodnevno ali i usvaja savete i ideje svojih kolega koje smatra odgovornim za svoj dosadašnji karijerni put.
Ne voli rad od kuće.
![](https://www.digitalk.rs/wp-content/uploads/2023/10/Mihajlo-Petrovic-square.jpg)
Slobodan Krajnović
Slobodan Krajnović je master inženjer industrijskog inženjerstva (Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad).
Zaposlen na 021 od 1999. godine. Na funkciju šefa informativne redakcije imenovan je 2002. godine, a za glavnog i odgovornog urednika 2005. Danas je suvlasnik i direktor preduzeća. Stalni je član ekspertskog medijskog tima na projektu Media Pluralism Monitor, koji realizuje Centar za medijski pluralizam i slobodu (CMPF) pri Evropskom univerzitetskom institutu u Firenci.
Član je Upravnog odbora Asocijacije nezavisnih elektronskih medija (ANEM) i član Skupštine Asocijacije onlajn medija čiji je 021 jedan od osnivača.
Dobitnik je nagrade za najboljeg urednika lokalnih radija devet balkanskih zemalja koju mu je 2007. dodelila mreža radio-stanica SEENAPB.
Predavač je i panelista na brojnim stručnim skupovima u organizaciji Irex Serbia, Academy Deutche welle, ANEM, AOM, NDNV, Fondacije Slavko Ćuruvija, Medija centra Beograd, Medija centra Niš, itd.
Redovni je učesnik i gost brojnih međunarodnih školi, skupova i događaja u okviru radio industrije i digitalnih medija (Fridrih Ebert school – Berlin, International journalist academy – Budimpešta, European journalism centre – Milano, BBC – London, NAB – Las Vegas, Radiodays Europe – Kopenhagen/Paris, Weekend media festival – Rovinj, itd).
![](https://www.digitalk.rs/wp-content/uploads/2023/10/slobodan-krajnovic-square.jpg)
Stefan Despotović
Stefan Despotović je u svetu komunikacija više od 15 godina. Najpre u novinarstvu, a potom u korporativnom PR-u. Bio je novinar u dnevnom listu „Politika“, od 2008. godine, najpre na gradskoj rubrici, a potom na rubrici „Ekonomija“. Dobitnik je priznanja „Zlatno pero“ za ekonomskog novinara 2013. godine.
Od 2014. godine je prelaskom u kompaniju NIS zakoračio u svet korporativnih komunikacija, gde od 2015. godine vodi Departman eksternih komunikacija, a potom Centar za odnose sa javnošću. Najvidljiviji rezultati rada u PR-u su transformacija rada NIS-a sa medijima i u oblasti korporativnog digitala.
Sinergija i unapređenje odnosa na relaciji PR-redakcije je nastavljena i prošle godine kada je izabran za glavnog i odgovornog urednika Kvartalnog biltena Nacionalnog naftnog komiteta Srbije.
![](https://www.digitalk.rs/wp-content/uploads/2023/10/Stefan-Despotovic-e1714224254672.jpg)