Epizoda 110: Ivana Todorović

ivana yt

Biografija:

Ivana ima više od 15 godina iskustva u oblasti komunikacija i marketinga, a poslednje dve godine bavi se upravljanjem promenama u globalnom timu kompanije Coca-Cola Hellenic. Diplomirana je komunikološkinja Fakulteta političkih nauka u Beogradu, a kako je svakodnevno učenje jedna od njenih najvažnijih životnih vrednosti tokom karijere je završila je mnoge formalne i neformalne obuke – sertifikovani je executive coach, Scrum Master i završila je Londonsku školu za odnose sa javnošću. Izučavajući kreativnost, osmislila je Smišljalice – društvenu igru za decu koja razvija maštu, podstiče divergentno razmišljanje, unapređuje izražavanje i pisanje jer se uz nju smišljaju rečenice, stihovi, pesme i priče na zabavan način. Voli da  piše, čita i da provodi aktivno vreme u prirodi koja je njen neiscrpni izvor inspiracije.

Opis epizode:

U ovoj epizodi Digitalk podkasta ponovo smo razgovarali o promenama, tačnije o upravljanju promenama u organizaciji. Sagovornica nam je bila Ivana Todorović kojoj i sama funkcija koju nosi puno govori – ona je Group Change Management Lead u kompaniji Coca-Cola HBC. Sam razgovor smo započeli o tome čime se bavi neko kome u tituli stoji change management, koje veštine i znanja su potrebne za obavljanje te vrste posla. Definisali smo malo više promene i ljudsku potrebu za promenama, odnosno koje to stvari ljude teraju da se opiru promenama a koje da ih prihvataju… Razgovarali smo o promenama u poslovnom kontekstu, šta sve može biit promena za jednu organizaciju, kako izgleda plan implementacije promena, šta je to ADKAR metodologija, koji su to rizici u implementaciji…. Za kraj smo se stavili u cipele onih koje promene implementiraju i onih na koje promene utiču.

Ivana Todorović, Group Change Management Lead @ Coca-Cola HBC – https://www.linkedin.com/in/ivana-todorovic-43688114/
https://www.instagram.com/smisljaonica/

Ivana preporučuje:

Žiška podkast o kreativnosti – https://ziska.rs/podkast/kreativnost-da-li-svako-moze-biti-kreativan-ivana-todorovic-smisljaonica-ziska-podkast-44/
Change Management – osnove I metodologija – https://www.youtube.com/watch?v=e4jnFqlUMmM&list=PLnPoJi83DPgL1Xu5HKCKmHxT86qDklWWr
ADKAR model – https://www.youtube.com/watch?v=oRDd9umVFT8&list=PLnPoJi83DPgIkLjQHQRJHNvprZn_3FtoQ
https://www.prosci.com/resources?resource=.articles&topic=.discover-and-apply-adkar

Knjige
Who killed change? – https://www.amazon.com/Who-Killed-Change-Solving-Mystery/dp/0061778931
Thinkertoys – https://www.amazon.com/Thinkertoys-Handbook-Creative-Thinking-Techniques-2nd/dp/1580087736/ref=sr_1_1?crid=1SRNTWJGKW5UJ&keywords=thinkertoys&qid=1684148135&s=books&sprefix=thinkertoys%2Cstripbooks-intl-ship%2C210&sr=1-1

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa: 

1. Pokrovitelj podkasta: MTS

2. Partneri podkasta:
OTP banka
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App Store: https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1 
– kompanija Mastercard
Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/ 

Scroll to Top