Epizoda 07: Ljubica Vukčević

Biografija:

Ljubica Vukčević je danas jedno od najprepoznatljivijih lica srpske marketinške scene. Danas je Ljubica na poziciji Head of Research & Insight u Direct Media United Solution kompaniji, ali i predavač na predmetu Marketing u digitalnoj ekonomiji na Fakultetu dramskih umetnosti. Sticala je međunarodno iskustvo u Londonu u Omnicom Media Group-u, jednoj od najvećih medijskih grupacija na svetu. 2017. godine dobila je prestižnu globalnu nagradu međunarodne advertajzing asocijacije – Inspire award Young Leader. Ono što je važno da se napomene za ovu nagradu jeste da su Ljubicu kandidovale njene  kolege iz IAA asocijacije, a odluku o nagradi doneo je žiri sastavljen od renomiranih svetskih stručnjaka iz oblasti marketinga. Ljubica je mladi profesionalac, uvek gladna novih znanja i iskustava, veoma posvećena edukaciji i unapređenju tržišta. 

Opis emisije:

Kao što su Ljubicu kolege nominovale za nagradu koju je osvojila 2017. godine, tako je i povod za razgovor sa Ljubicom potekao od njenih kolega koje su srdačno preporučile da sedne preko puta mene u DigiTalk podcast-u. Njena radoznala priroda, svestranost, želja za učenjem i ovladavanjem novih tema, postavila je našu temu razgovora prilično široko, ali verujem da će naš razgovor biti i više nego interesantan i koristan svima onima koji žele da prate promene u marketinškoj industriji. Razgovarali smo o promenama koje se dešavaju usled sve kompleksnijih uslova na tržištu, zbog novih navika i osobina novih generacija potrošača, razvoja tehnologije… Promene su uticale kako na kompanije/brendove, tako i na medije i potrošače. Poseban je zanimljiv osvrt Ljubice koja sugeriše da više ne možemo pričati o medijima, već samo o komunikaciji… Takođe pričali smo o promenama u okviru odnosa između ovih kategorija, kako bi danas kompanije trebalo da se postave prema potrošaču, gde su tu danas mediji, i šta su nam sve to promene dobro donele. Da li se danas uopšte može meriti uspešnost brendova u ovako kompleksnim tržišnim uslovima?

Ljubica preporučuje:

  1. Knjiga ‘’Atomske navike’’, Džejms Klir
  2. Knjiga ‘’Bez granica’’, Džim Kvik
  3. Web portal: https://trendwatching.com/
  4. Web portal: https://www.warc.com/Welcome 
  5. Portal/konferencija: https://thenextweb.com/ 
  6. Portal https://mashable.com/
  7. Knjiga ‘’Disrupt You!’’, Jay Samit

I u ovoj epizodi imamo zadovoljstvo da sarađujemo sa:

– Partner DigitTalk podcasta: Masterbox

Masterbox je online platforma za edukaciju o digitalnom marketingu i biznisu. Program je koncipiran tako da učite po vašoj meri: u koje vreme želite, sa bilo kog uređaja i redosledom koji vam odgovara. Naši predavači su najbolji ljudi iz svojih oblasti, koji vas uče konkretne stvari na primerima. Ako ste makar malo u digitalu, već znate za sve njih: Istok Pavlović, Ivan Bildi, Darko Brzica, Robert Petković… Po jednoj ceni (može i na rate), dobijate pristup SVIM kursevima koji su na platformi, ali i svim novim koje u međuvremenu dodamo. Ako želite da ostvarite dva meseca pristupa gratis, ukucajte promo kod digitalk prilikom registracije i počnite sa učenjem već danas.

– Prijatelj DigiTalk podcasta: Finesa izdavačka kuća 

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa. U ovoj epizodi deliko dva primerka knjige Atomske navike. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

Scroll to Top