digitalk Niš 2024
Predavanje
nedelja 27. oktobar
11:00 - 11:20
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Nova dimenzija korisničkog iskustva kroz program lojalnosti „Sa nama na putu“
Reč je o jednom od najvećih programa lojalnosti u našoj zemlji koji omogućava da prilikom svake kupovine korisnici NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica sakupljaju bonus poene, koji kasnije mogu biti iskorišćeni za uštedu pri točenju goriva i kupovini dodatnog asortimana i usluga.
Potrošačima je na raspolaganju i mobilna aplikacija „Sa nama na putu“ gde uz pomoć QR koda mogu da sakupljaju i koriste bonus poene. Novi korisnici mogu putem mobilne aplikacije onlajn i besplatno da se učlane u program lojalnosti. Omogućili smo anketu za ocenjivanje poslednje transakcije.
Dodatna pogodnost za potrošače – sakupljanje kupona i izdavanje vaučera za poklon proizvod, a najnovija funkcionalnost je Story (priča) – funkcija koja informiše o aktuelnim promocijama i ponudama.
Marija Đukić
Marija Đukić je tokom svoje karijere od preko 20 godina, radila je u više domaćih i internacionalnih kompanija,pretežno na poslovima u marketingu, a kasnije i na menadžerskim pozicijama za razvoj usluga, partnerstva i unapređenja programa lojalnosti.
Više od 10 godina radi u kompaniji NIS, a trenutno je na poziciji direktora Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva Bloka Promet, gde rukovodi multifunkcionalnim timovima sastavljenim od članova iz različitih organizacionih jedinica koje su zadužene za digitalne projekte – brend, korisničku podršku, maloprodaju, IT i td. Takođe, Marija je zadužena za proces prioritizacije dodatnih funkcionalnosti, njihovo unapređenje procesa kao i primenu najboljih praksi u cilju povećanja operativne efikasnosti.
Na čelu Centra za digitalnu transformaciju, Marija gradi biznis podršku za izvršavanje pilot projekata, korišćenje novih tehnologija u cilju implementacije novih biznis rešenja i formuliše viziju i strategiju korisničkog iskustva (Customer Experience) u cilju privlačenja i razvoja lojalnosti kupaca. U njenoj nadležnosti je i upravljanje poslovima u oblasti zadovoljenja potreba i korisničkog iskustva u cilju identifikacije najznačajnijih kanala komunikacije i interakcije sa kupcima kao i merenje uticaja inicijativa na korisničko iskustvo i poslovne ciljeve.