digitalk Niš 2024

Predavanje

nedelja 27. oktobar

11:00 - 11:20

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Nova dimenzija korisničkog iskustva kroz program lojalnosti „Sa nama na putu“

Reč je o jednom od najvećih programa lojalnosti u našoj zemlji koji omogućava da prilikom svake kupovine korisnici NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica  sakupljaju bonus poene, koji kasnije mogu biti iskorišćeni za uštedu pri točenju goriva i kupovini dodatnog asortimana i usluga.

Potrošačima je na raspolaganju i mobilna aplikacija „Sa nama na putu“ gde uz pomoć QR koda mogu da sakupljaju i koriste bonus poene. Novi korisnici mogu putem mobilne aplikacije onlajn i besplatno da se učlane u program lojalnosti.  Omogućili smo anketu za ocenjivanje poslednje transakcije.

Dodatna pogodnost za potrošače – sakupljanje kupona i izdavanje vaučera za poklon proizvod, a najnovija funkcionalnost je Story (priča) – funkcija koja informiše o aktuelnim promocijama i ponudama.

Marija Đukić

Marija Đukić je tokom svoje karijere od preko 20 godina, radila je u više domaćih i internacionalnih kompanija,pretežno na poslovima u marketingu, a kasnije i na menadžerskim pozicijama za razvoj usluga, partnerstva i unapređenja programa lojalnosti.

Više od 10 godina radi u kompaniji NIS, a trenutno je na poziciji direktora Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva Bloka Promet, gde rukovodi multifunkcionalnim timovima sastavljenim od članova iz različitih organizacionih jedinica koje su zadužene za digitalne projekte – brend, korisničku podršku, maloprodaju, IT i td. Takođe, Marija je zadužena za proces prioritizacije dodatnih funkcionalnosti, njihovo unapređenje procesa kao i primenu najboljih praksi u cilju povećanja operativne efikasnosti.

Na čelu Centra za digitalnu transformaciju, Marija gradi biznis podršku za izvršavanje pilot projekata, korišćenje novih tehnologija u cilju implementacije novih biznis rešenja i formuliše viziju i strategiju korisničkog iskustva (Customer Experience) u cilju privlačenja i razvoja lojalnosti kupaca. U njenoj nadležnosti je i upravljanje poslovima u oblasti zadovoljenja potreba i korisničkog iskustva u cilju identifikacije najznačajnijih kanala komunikacije i interakcije sa kupcima kao i merenje uticaja inicijativa na korisničko iskustvo i poslovne ciljeve.

Scroll to Top