digitalk Niš 2022

Predavanje

subota 29. oktobar

11:00 - 12:00

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Panel: Šta su tajni sastojci uspešnih digitalnih proizvoda?

Petar Atanasovski

Petar Atanasovski je COO u okviru MVP Workshop tima, koji se bavi istraživanjem i razvojem decentralizovanih biznis modela i blockchain proizvoda.

Pokreće ga stvaranje i razvoj. Bilo da pričamo o razvoju ljudi, timova, proizvoda ili efikasnih organizacija, posvećen je stvaranju izuzetnog iskustva i vrednosti za korisnike.

Završio je francusko-srpski bilingvalni program u Trećoj beogradskoj gimnaziji, Matematički fakultet u Beogradu, odsek za informatiku i Executive MBA studije u Cotrugli poslovnoj školi. Vodio je odsek za zadovoljstvo korisnika u GoDaddy-ju (pre akvizcije ManageWP proizvoda – Devana Technologies) gde je bio zadužen za iskustvo web profesionalaca. Zaljubljenik je u vaterpolo – nekadašnji je vaterpolo igrač i trener. 

Bio je predsednik AIESEC-a Srbije, najveće organizacije na svetu vođene od strane mladih. Član je Rotary E-kluba Srbija.

Đorđe Filipović

Đorđe Filipović je završio osnovne i magistarske studije na Univerzitetu Syracuse u Njujorku u oblasti informacionih tehnologija. Na univerzitet je otišao na sportsku stipendiju kao uspešni plivač, višestruki šampion Jugoslavije, a kasnije i učesnik Olimpijskih igara u Sidneju 2000.

Svoju karijeru započinje u startapu Shoeline, koji posluje u okviru Berkshire Hathaway grupe. Nakon uspešnog lansiranja startapa, sa preko 13 miliona godišnje prodaje, svoju karijeru nastavlja u francuskom investicionom fondu Kering group kao menadžer projekata, gde vodi projekte na globalnoj e-commerce platformi. 

Posle 13 godina provedenih u Americi, 2010. godine osniva kompaniju 30Hills u Beogradu, sa željom da se bavi razvojem inovativnih startap ideja. Danas ima više od 20 godina iskustva i preko 40 startap inicijativa iza sebe. 30Hills studio je postao mesto gde preduzetnici, inovatori, profesori i kompanije zajedno istražuju i realizuju nove ideje koje menjaju svet na bolje.

Rastko Jokić

Rastko Jokić je softverski inženjer, te suosnivač i softverski direktor Florence Healthcare. Studirao na FTN-u u Novom Sadu i Univerzitetu Misuri. U softversku industriju ušao još 2012. 

Tokom malo manje od 10 godina rada imao je priliku da započne nove startupove, priključi se već postojećim i pomogne izgradnju istih. Razvoj skalabilnih timova i kompanija koje su u stanju da naprave velike stvari smatra životnim pozivom.

Osnovao je Florence Healthcare 2017. godine, sa ciljem i posvećena transformisanju kliničkih istraživanja i povećanju broja metoda za dobijanje rezultata medicinskih istraživanja: lekova, zahvata, medicinskih pomagala.

Vladimir Zarić

Vladimir Zarić je diplomirani inženjer elektrotehnike. Stručno se usavršavo na The IDM Instutute, London, UK, gde je završio specijalističke postdiplomske studije iz digitalnog marketinga. Digitalni direktor sa preko 20 godina regionalnog i globalnog iskustva u različitim vertikalama i industrijama. 

Posvećen i strastven razvoju i implementaciji kompleksnih digitalnih projekata za svetski poznate brendove, korporacije, medijske kuće, advertising agencije i startup-ove. Radio je za British Council, MTV, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, a trenutno je na poziciji Account Director agencije Four Dots. Dobitnik je brojnih profesionalnih nagrada i priznanja u zemlji i inostanstvu.

Više od  +10 godna godina radi kao predvač iz oblasti digitalnih komunikacija i digitalnog marketinga.

Scroll to Top