digitalk Media Days Niš 2025

Predavanje

petak 24. oktobar

11:00 - 11:20

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: DION: Tehnologija u službi višeg cilja – glas za one koji ga nemaju

DION je programmatic OOH mreža koja ovog puta radi za one bez budžeta — i bez glasa.

Kroz kampanju o udomljavanju životinja, pokazujemo kako digitalna tehnologija može biti u službi višeg cilja i kako oglašavanje može postati čin empatije. Spojili smo podatke, empatiju i digitalnu preciznost da pokažemo da i billboard može imati srce.

Jana Devetak

Iako je diplomirani novinar i od pisanja nikada nije odustala, Jana je novinarstvo napustila iz humanosti – prema sebi.

Tokom  prethodnih 15 godina “menjala je strane” – osim medijskih kuća i regionalne marketinške agencije, mogla je da se pohvali i radom u fabrici sladoleda.

Danas je Head of Digital Customer Experience u Direct Media United Solutions, gde prethodno stečena iskustva koristi da unapredi web prisustvo brendova (uz manje šećera, ali više ukusa).
Njena omiljena knjiga je Ja mrzim internet Džareta Kobeka, ali svakog jutra ipak klikne “Sign in”.

Iva Kovandžić Ranković

Iva Kovandžić Ranković, po struci diplomirani komunikolog, ima 13 godina iskustva u advertajzing industriji na tržištu Srbije i regiona.

Iza nje je saradnja sa mnogim agencijama i kompanijama iz različitih sfera poslovanja od FMCG industrije do finansijskog sektora.

Uspešno je vodila mnoge 360 kampanje od kompletne pripreme do realizacije sa akcentom na organizaciju timova, budžetiranje i produkciju.

U Direct Media agenciji je malo manje od 5 godina i zadužena je za vođenje integrisanih kampanja i međusektorsku organizaciju unutar agencije.

Kao najbitnji element u poslovanju ističe dobru timsku saradnju, kako internu tako i eksternu – sa klijentima, partnerima, bez koje nijedan projekat ne bi bilo moguće izvesti do kraja.

Žarko Nikolić

Žarko Nikolić je Ad Operations Lead u agenciji Direct Media, a po struci diplomirani inženjer elektrotehnike – smer mehatronika.

Karijeru je započeo u razvoju fiber-optičkih mernih sistema i opreme za konferencije i simultani prevod, a kao deo tima osvojio je nagrade „Najbolja tehnološka inovacija“ 2005. i 2006. godine.

Vođen interesovanjem za internet i web tehnologije, poslednju deceniju posvećuje ad operations poslovima i programatskom oglašavanju. Specijalizovan je za Ad Tech (ad serveri, SSP/DSP/DMP, header bidding), sa fokusom na operativnu izvrsnost, optimizaciju i automatizaciju procesa.

Glavni je arhitekta platforme za programatsko DOOH oglašavanje (pDOOH) – DION, i aktivan član Ad Tech komiteta.

Pored rada na domaćem tržištu, Žarko ima međunarodno iskustvo — radio je sa klijentima u SAD-u, Kanadi i zemljama regiona.

Scroll to Top