digitalk Media Days Niš 2025

Predavanje

petak 24. oktobar

10:00 - 10:20

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Između signala i buke – kako Admixer Media Srbija izdvaja relevantne podatke iz miliona digitalnih signala

Dok većina brendova pokušava da se probije kroz digitalnu buku, Admixer Media Srbija je fokusiran na ono što se krije iza svakog klika, pregleda i impresije — korisnički signal koji ima značenje.

Kroz Google Marketing Platformu, povezujemo milijarde signala, 3rd party i 1st party podataka, analiziramo obrasce ponašanja i pretvaramo sirove podatke u strateške uvide.

Rezultat? Kampanje koje više ne „pogađaju publiku“, već je razumeju. Ovo nije priča o algoritmima. Ovo je priča o tome kako smo u moru podataka naučili da prepoznamo ono što zaista donosi relevantnu poslovnu odluku.

Dušan Vujić

Dušan Vujić je profesionalac u oblasti digitalnog marketinga i programatskog oglašavanja sa više od 10 godina iskustva u strateškom menadžmentu i medijskim tehnologijama. Kao Head of Google Marketing Platform (GMP) u kompaniji Admixer Media Serbia, vodi GMP ulazak na tržište, onboarding klijenata i partnerstva sa agencijama, kompanijama i izdavačima u regionu. Njegova ekspertiza obuhvata DV360, CM360, SA360 i GA4/GA360, sa snažnim fokusom na programatske strategije, merenje i cross-channel atribuciju. Tokom karijere, Dušan je sarađivao sa vodećim klijentima iz telekomunikacione, automobilske, ugostiteljske i državne industrije, pomažući im da skaliraju kampanje, optimizuju performanse i usvoje enterprise ad tech rešenja.

Scroll to Top