digitalk Media Days Niš 2025
Predavanje
četvrtak 23. oktobar
11:10 - 12:10
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Tržište digitalnog oglašavanja 2025
Selena Radović
Selena je od 2020. godine ključni član Media House agencije, gde vodi Digital tim i predvodi kreiranje digitalnih strategija uz stalno istraživanje i implementaciju inovacija.
Njen profesionalni put započeo je u oblasti Performance marketinga, a tokom godina se proširio na strateško planiranje i realizaciju sveobuhvatnih multimedijalnih kampanja.
Strastvena je kada je u pitanju edukacija, kako u ulozi predavača, tako i kao učenik, uvek nastojeći da unapredi svoje znanje i veštine.
Zlatko Todorović
Više od 10 godina rada sa velikim agencijama i liderima u consumer electronics industriji. Iza sebe ima mnogo digitalnih i eCommerce kampanja koje je kreirao, implementirao i nadgledao. Od postavljanja celokupne strategije onlajn prisustva do aftersales brige o korisnicima – njegova ekspertiza pruža zaokruženu sliku o tome šta brend treba da radi i kako da se razvija u svim oblastima e-trgovine i digitalnog marketinga.
Darko Crnogorac
Darko Crnogorac je Senior Digital Account Manager u Direct Mediji. Tokom proteklih 18 godina, koliko je u marketingu, a i u Direct Mediji, Darko je, pored digitala, 10 godina bio i deo print sektora.
Pored redovnog posla, član je Njuz.net ekipe, kao i scenarističkog tima emisije “24 minuta sa Zoranom Kesićem”, a povremeno se bavi i stendapom.
Nikola Jovanović
Nikola Jovanović je trenutni generalni direktor kompanije Havas Adriatic. Karijeru je započeo u Universal Media, a profesionalni razvoj nastavio u MediaCom-u. Od 2021. godine deo je tima Havas, gde je, iako je prvobitno bio fokusiran na oflajn medije, dodatno negovao svoju strast prema digitalnom svetu, doprinoseći jačanju digitalnih kapaciteta agencije.
2022. godine imenovan je za medijskog direktora za jadranski region, proširujući svoj fokus na tržišta od Slovenije do Albanije.
Svojim strateškim i integrisanim pristupom, dao je značajan doprinos razvoju agencije, što je prethodilo njegovom imenovanju za generalnog direktora 2024. godine, preuzimajući vođstvo i medijskom i kreativnom odeljenju.
Nikola veruje da agencije sa punim uslugama predstavljaju budućnost industrije, nudeći klijentima sveobuhvatna, objedinjena rešenja. Najponosniji je na svoj tim, koji vidi kao svoju najveću podršku i pokretačku snagu. U slobodno vreme, kada ne putuje, uživa u slikanju – svojoj velikoj kreativnoj strasti.
