digitalk Media Days Niš 2025

Predavanje

četvrtak 23. oktobar

17:45 - 18:45

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Panel: Programmatic monetizacija: Programmatic tehnologije i unapređenje monetizacije neprodatog inventara

Veljko Ćurčić

Veljko Ćurčić već sedam godina radi u kompaniji Lupon Media, gde obavlja funkciju regionalnog direktora prodaje. Tokom karijere razvio je bogato iskustvo u oblasti programmatic oglašavanja, header biddinga i optimizacije prihoda za digitalne medije.

Specijalizovan je za razvoj i implementaciju strategija monetizacije sadržaja, kao i za uspostavljanje uspešnih partnerstava sa izdavačima i oglašivačima širom regiona. Posebno je stručan u radu sa supply (SSP) i demand (DSP) stranom ekosistema digitalnog oglašavanja, što mu omogućava da efikasno povezuje sve učesnike tržišta i maksimizuje vrednost inventara.

Njegov pristup kombinuje duboko tehničko razumevanje ad tech ekosistema sa snažnim komercijalnim fokusom, što rezultira konkretnim rastom i dugoročnim poslovnim rezultatima.

Predrag Đuričić

Predrag Đuričić je Ad Tech Project Manager u kompaniji WMG Product & Services u Beogradu, sa više od deset godina iskustva u AdOps-u, Programmatic-u i AdTech sistemima. Profesionalni put gradio je kroz saradnju sa međunarodnim klijentima – od velikih tržišta poput SAD-a i Evropske unije do projekata na zapadnom Balkanu – radeći sa izdavačima, e-commerce i price comparison platformama, kao i sa brojnim kompanijama u oblasti digitalnog marketinga. Pre dolaska u WMG Product & Services bio je angažovan na različitim projektima digitalnog oglašavanja u regionu, gde je učestvovao u razvoju strategija koje su partnerima omogućile stabilan rast i bolje rezultate.

Specijalizovan je za implementaciju i rad sa ključnim AdTech platformama i tehnologijama – uključujući Ad servere, Header Bidding rešenja, SSP i DSP sisteme, DMP-ove i analitičke platforme – kao i za upravljanje u okviru Google MCM programa. Fokus mu je na optimizaciji digitalnog oglašavanja i unapređenju performansi kampanja, a tokom godina razvio je bogato iskustvo u prilagođavanju tehnoloških rešenja različitim potrebama tržišta, uz poseban naglasak na inovacije i analitiku koje povećavaju efikasnost i omogućavaju održive modele monetizacije za medijske kuće i digitalne biznise.

Pavle Zlatić

Pavle Zlatić iza sebe ima više od 20 godina iskustva u medijskoj industriji, u kojoj je spojio uredničko znanje, strateško i poslovno upravljanje i nove tehnologije. Radio je u velikim i malim redakcijama, vodio međunarodne projekte i programe, i pomagao medijima da pronađu održive načine rada u digitalnom okruženju.

Danas vodi digitalne operacije u Velikim pričama i Nedeljniku, gde je fokusiran na razvoj portfolija, strategiju pretplate i uvođenje novih tehnologija u svakodnevni rad redakcije i poslovnog dela. Njegov posao obuhvata razvoj proizvoda, povezivanje sa publikom i unapređivanje modela prihoda, kako kroz pretplatu, tako i kroz oglašavanje.

Pre povratka u novinarstvo proveo je sedam godina radeći na razvojnim projektima za IREX u Srbiji, regionu i šire, od Dominikanske Republike do Kenije. Prethodno je bio urednik digitala na B92.net. Glavni mentor je u prestižnoj Školi digitalnog novinarstva Fondacije Slavko Ćuruvija i suosnivač je škole “Hell of a Story”, prve škole klimatskog novinarstva u Srbiji.

Slobodan Krajnović

Slobodan Krajnović je suvlasnik i direktor Radiodifuznog preduzeća “021” iz Novog Sada u čijem sastavu posluju Radio 021 i portal 021.rs. Ima više od dve decenije iskustva rada u medijima i medijskom poslovanju. Za šefa informativne redakcije 021 imenovan je 2002, a funkciju glavnog urednika obavlja od 2005. godine.

Osmislio je i razvio portal 021, danas najuticajniji informativni medij u Novom Sadu i sa teritorije Vojvodine. Član je Upravnog odbora Asocijacije nezavisnih elektronskih medija (ANEM) i član Skupštine Asocijacije medija i Asocijacije onlajn medija. Stalni je član ekspertskog medijskog tima na projektu Media Pluralism Monitor, koji realizuje Centar za medijski pluralizam i slobodu (CMPF) pri Evropskom univerzitetskom institutu u Firenci.

Predavač je i panelista na brojnim stručnim skupovima u okviru radio industrije i digitalnih medija. Dobitnik je nagrade za najboljeg urednika lokalnih radija devet balkanskih zemalja koju mu je dodelila mreža regionalnih radio-stanica SEENAPB.

Scroll to Top