digitalk Media Days Niš 2025
Predavanje
četvrtak 23. oktobar
13:05 - 13:25
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Unapređenje Ad robota – od ručnog podešavanja do samostalnog rada – Poverenje u algoritam
Prezentacija prikazuje kako Yandex Ads koristi mašinsko učenje za optimizaciju performansi kampanja i pojednostavljenje procesa rada oglašivača.
Demonstrira da sistemi zasnovani na podacima i prilagođavanju u realnom vremenu dosledno nadmašuju ručne prilagodbe optimizujući ponude, budžete i kreativna rešenja.
Diskusija naglašava tri ključna faktora koji omogućavaju efikasnost algoritama — raznovrstan kreativni sadržaj, brže korisničko iskustvo i pouzdane first-party podatke.
Takođe ističe primer uspešnog partnerstva realizovanog kroz Yandex Ads Space proizvod za e-commerce industriju, koji pokazuje merljive rezultate u pogledu ROAS-a i angažovanja korisnika.
Aleksandar Babić
Aleksandar Babić je growth & ecosystem strategist sa višegodišnjim iskustvom u AdTech, app monetizaciji i digitalnoj transformaciji. Gradio je i dalje razvija tržišta i partnerske mreže za globalne tehnološke gigante poput Yandex i Huawei, pokrivajući 50+ zemalja u CEE, Balkanu…
Fokusiran je na performance marketing (CPA, ROAS), skalabilna rešenja za oglašavanje i povezivanje brendova sa korisnicima kroz podatke, tehnologiju i sadržaj. Aktivno je učestvovao u strateškom savetovanju za integraciju, monetizaciju i oglašavanje, te je ostvario ključna partnerstva sa vodećim oglašivačima kroz više regija. Čest govornik na industrijskim događajima, kombinuje stratešku viziju sa operativnim egzekucijama koje donose stvarnu vrednost partnerima i tržištima.
