digitalk Media Days Niš 2024

Predavanje

četvrtak 24. oktobar

13:40 - 14:00

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Goraždevac

Darkovo predavanje će obuhvatiti 3 teme:

  • Marketing u eri digitalizacije – strategije koje su omogućile radiju da poveća svoj značaj i angažovanje, čak i među globalnom publikom, uz minimalna sredstva.
  • Transformaciju lokalnog radija kroz digitalne tehnologije – kako je Radio Goraždevac koristio digitalne platforme za širenje svog uticaja, uključujući produkciju, digitalne tehnologije i društvene mreže.
  • Izazove i prilike – kako su prevazilazili lokalna ograničenja i pronašli načine da se povežu sa širom publikom, uključujući i primere uspešnih kampanja.

Darko Dimitrijević

Kroz svoj angažman, Darko se bavi temama poput manjinskih prava, lokalne politike i medijskog razvoja, promovišući dijalog i razumevanje u kompleksnom okruženju Kosova. Jedan je od osnivača Kosovske medijske asocijacije (KOSMA), mreže radio stanica na srpskom jeziku. U periodu od 2009. do 2014. bio je predsednik Upravnog odbora ove asocijacije.

Posebno je aktivan u projektima koji jačaju medijsku pismenost i borbu protiv dezinformacija, s fokusom na osnaživanje mladih i izgradnju poverenja u medije. Dimitrijevićev rad je prepoznat na lokalnom i regionalnom nivou, gde se ističe kao urednik značajnog medija na Kosovu. Dobitnik je brojnih priznanja i nagrada u oblasti novinarstva.

Scroll to Top