jovana matic 1x1 1
digitalk Niš 2024

Jovana Matić

Menadžerka za digitalne marketing komunikacije

Jovana Matić, diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, poseduje višegodišnje iskustvo u kompaniji Telekom Srbija u oblasti digitalnog marketinga. Tokom svoje karijere razvijala je digitalne marketinške strategije i planove koji su usmereni ka ostvarivanju konkretnih marketinških ciljeva. Specijalizovana je za oglašavanje na digitalnim kanalima, koristeći kombinaciju različitih kanala i alata, kako bi ostvarila maksimalan uticaj i angažman ciljne publike. Njena ekspertiza obuhvata sve aspekte digitalnog marketinga, sa posebnim fokusom na inovativne strategije.

Predavanje

subota 26. oktobar

13:45 - 14:05

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: 4 Strategije za kreiranje sadržaja: put do uspeha!

Šta zajedničko imaju najuspešnije mts kampanje? Kroz 4 studije slučaja, otkrivam strategije koje su brend pretvorile u lidera digitalne komunikacije.

Pridružite nam se i saznajte kako se kreira sadržaj koji privlači pažnju, angažuje publiku i ostavlja dugotrajan utisak!

Scroll to Top