Jovana Matić
Jovana Matić, diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, poseduje višegodišnje iskustvo u kompaniji Telekom Srbija u oblasti digitalnog marketinga. Tokom svoje karijere razvijala je digitalne marketinške strategije i planove koji su usmereni ka ostvarivanju konkretnih marketinških ciljeva. Specijalizovana je za oglašavanje na digitalnim kanalima, koristeći kombinaciju različitih kanala i alata, kako bi ostvarila maksimalan uticaj i angažman ciljne publike. Njena ekspertiza obuhvata sve aspekte digitalnog marketinga, sa posebnim fokusom na inovativne strategije.
Predavanje
subota 26. oktobar
13:45 - 14:05
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: 4 Strategije za kreiranje sadržaja: put do uspeha!
Šta zajedničko imaju najuspešnije mts kampanje? Kroz 4 studije slučaja, otkrivam strategije koje su brend pretvorile u lidera digitalne komunikacije.
Pridružite nam se i saznajte kako se kreira sadržaj koji privlači pažnju, angažuje publiku i ostavlja dugotrajan utisak!