Zarko Nikolic foto
digitalk Media Days Niš 2025

Žarko Nikolić

Ad Operations Lead @ Direct Media United Solutions

Žarko Nikolić je Ad Operations Lead u agenciji Direct Media, a po struci diplomirani inženjer elektrotehnike – smer mehatronika.

Karijeru je započeo u razvoju fiber-optičkih mernih sistema i opreme za konferencije i simultani prevod, a kao deo tima osvojio je nagrade „Najbolja tehnološka inovacija“ 2005. i 2006. godine.

Vođen interesovanjem za internet i web tehnologije, poslednju deceniju posvećuje ad operations poslovima i programatskom oglašavanju. Specijalizovan je za Ad Tech (ad serveri, SSP/DSP/DMP, header bidding), sa fokusom na operativnu izvrsnost, optimizaciju i automatizaciju procesa.

Glavni je arhitekta platforme za programatsko DOOH oglašavanje (pDOOH) – DION, i aktivan član Ad Tech komiteta.

Pored rada na domaćem tržištu, Žarko ima međunarodno iskustvo — radio je sa klijentima u SAD-u, Kanadi i zemljama regiona.

Predavanje

petak 24. oktobar

11:00 - 11:20

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: DION: Tehnologija u službi višeg cilja – glas za one koji ga nemaju

DION je programmatic OOH mreža koja ovog puta radi za one bez budžeta — i bez glasa.

Kroz kampanju o udomljavanju životinja, pokazujemo kako digitalna tehnologija može biti u službi višeg cilja i kako oglašavanje može postati čin empatije. Spojili smo podatke, empatiju i digitalnu preciznost da pokažemo da i billboard može imati srce.

Scroll to Top