
Žarko Nikolić
Žarko Nikolić je Ad Operations Lead u agenciji Direct Media, a po struci diplomirani inženjer elektrotehnike – smer mehatronika.
Karijeru je započeo u razvoju fiber-optičkih mernih sistema i opreme za konferencije i simultani prevod, a kao deo tima osvojio je nagrade „Najbolja tehnološka inovacija“ 2005. i 2006. godine.
Vođen interesovanjem za internet i web tehnologije, poslednju deceniju posvećuje ad operations poslovima i programatskom oglašavanju. Specijalizovan je za Ad Tech (ad serveri, SSP/DSP/DMP, header bidding), sa fokusom na operativnu izvrsnost, optimizaciju i automatizaciju procesa.
Glavni je arhitekta platforme za programatsko DOOH oglašavanje (pDOOH) – DION, i aktivan član Ad Tech komiteta.
Pored rada na domaćem tržištu, Žarko ima međunarodno iskustvo — radio je sa klijentima u SAD-u, Kanadi i zemljama regiona.
Predavanje
petak 24. oktobar
11:00 - 11:20
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: DION: Tehnologija u službi višeg cilja – glas za one koji ga nemaju
DION je programmatic OOH mreža koja ovog puta radi za one bez budžeta — i bez glasa.
Kroz kampanju o udomljavanju životinja, pokazujemo kako digitalna tehnologija može biti u službi višeg cilja i kako oglašavanje može postati čin empatije. Spojili smo podatke, empatiju i digitalnu preciznost da pokažemo da i billboard može imati srce.
