
Teodora Todorović
Teodora Todorović je advertajzing direktorka vodeće lajfstajl medijske platforme u regionu BURO.Srbija.
Nakon završenih osnovnih studija novinarstva i komunikologije na Fakultetu političkih nauka, svoj akademski razvoj nastavila je na Fakultetu dramskih umetnosti.
Svoju ljubav prema medijima je već u ranim studentskim danima kanalisala kroz radio koji je njena prva ljubav. Karijerni put započinje na završnoj godini studija u vodećoj agenciji za integrisane komunikacije Executive Group, radeći u sektoru za odnose sa javnošću, dok paraleleno, prateći tržišne trendove i puls industrije, učestvuje u postavljanju i kreiranju tržišnih pravila u domenu influenser marketinga u Srbiji.
Godine 2019. započinje saradnju sa tržišnim liderom u digitalnom izdavaštvu i jednom od vodećih medijskih internacionalnih kompanija u regionu – Ringier Serbia. Petogodišnji rad u okviru Ringiera bazira na razvijanju monetizacione strategije, osmišljavanju i implementaciji advertajzing projekata za portale iz lajfstajl dela portfolija.
U BURO.Srbija dolazi 2024. godine na poziciju advertajzing direktorke, a danas, nakon svega godinu dana rada, ponosno sa timom broji više od 120 novih akviziranih klijenata i 15 značajnijih komercijalnih projekata koji su doprineli dodatnom pozicioniranju platforme na tržištu.
Pokreću je reči i brojke, a najviše igra i proces u kojem ih ukombinuje u smislenu celinu.
