
Jana Devetak
Iako je diplomirani novinar i od pisanja nikada nije odustala, Jana je novinarstvo napustila iz humanosti – prema sebi.
Tokom prethodnih 15 godina “menjala je strane” – osim medijskih kuća i regionalne marketinške agencije, mogla je da se pohvali i radom u fabrici sladoleda.
Danas je Head of Digital Customer Experience u Direct Media United Solutions, gde prethodno stečena iskustva koristi da unapredi web prisustvo brendova (uz manje šećera, ali više ukusa).
Njena omiljena knjiga je Ja mrzim internet Džareta Kobeka, ali svakog jutra ipak klikne “Sign in”.
Predavanje
petak 24. oktobar
11:00 - 11:20
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: DION: Tehnologija u službi višeg cilja – glas za one koji ga nemaju
DION je programmatic OOH mreža koja ovog puta radi za one bez budžeta — i bez glasa.
Kroz kampanju o udomljavanju životinja, pokazujemo kako digitalna tehnologija može biti u službi višeg cilja i kako oglašavanje može postati čin empatije. Spojili smo podatke, empatiju i digitalnu preciznost da pokažemo da i billboard može imati srce.
