Iva Kovandzic Rankovic foto
digitalk Media Days Niš 2025

Iva Kovandžić Ranković

Senior Integrated Strategy & Growth Manager @ Direct Media United Solutions

Iva Kovandžić Ranković, po struci diplomirani komunikolog, ima 13 godina iskustva u advertajzing industriji na tržištu Srbije i regiona.

Iza nje je saradnja sa mnogim agencijama i kompanijama iz različitih sfera poslovanja od FMCG industrije do finansijskog sektora.

Uspešno je vodila mnoge 360 kampanje od kompletne pripreme do realizacije sa akcentom na organizaciju timova, budžetiranje i produkciju.

U Direct Media agenciji je malo manje od 5 godina i zadužena je za vođenje integrisanih kampanja i međusektorsku organizaciju unutar agencije.

Kao najbitnji element u poslovanju ističe dobru timsku saradnju, kako internu tako i eksternu – sa klijentima, partnerima, bez koje nijedan projekat ne bi bilo moguće izvesti do kraja.

Predavanje

petak 24. oktobar

11:00 - 11:20

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: DION: Tehnologija u službi višeg cilja – glas za one koji ga nemaju

DION je programmatic OOH mreža koja ovog puta radi za one bez budžeta — i bez glasa.

Kroz kampanju o udomljavanju životinja, pokazujemo kako digitalna tehnologija može biti u službi višeg cilja i kako oglašavanje može postati čin empatije. Spojili smo podatke, empatiju i digitalnu preciznost da pokažemo da i billboard može imati srce.

Scroll to Top