
Iva Kovandžić Ranković
Iva Kovandžić Ranković, po struci diplomirani komunikolog, ima 13 godina iskustva u advertajzing industriji na tržištu Srbije i regiona.
Iza nje je saradnja sa mnogim agencijama i kompanijama iz različitih sfera poslovanja od FMCG industrije do finansijskog sektora.
Uspešno je vodila mnoge 360 kampanje od kompletne pripreme do realizacije sa akcentom na organizaciju timova, budžetiranje i produkciju.
U Direct Media agenciji je malo manje od 5 godina i zadužena je za vođenje integrisanih kampanja i međusektorsku organizaciju unutar agencije.
Kao najbitnji element u poslovanju ističe dobru timsku saradnju, kako internu tako i eksternu – sa klijentima, partnerima, bez koje nijedan projekat ne bi bilo moguće izvesti do kraja.
Predavanje
petak 24. oktobar
11:00 - 11:20
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: DION: Tehnologija u službi višeg cilja – glas za one koji ga nemaju
DION je programmatic OOH mreža koja ovog puta radi za one bez budžeta — i bez glasa.
Kroz kampanju o udomljavanju životinja, pokazujemo kako digitalna tehnologija može biti u službi višeg cilja i kako oglašavanje može postati čin empatije. Spojili smo podatke, empatiju i digitalnu preciznost da pokažemo da i billboard može imati srce.
