
Joshi Herrmann
Joši Herman je osnivač kompanije „Mil Media“, koja objavljuje visokokvalitetno lokalno novinarstvo u Mančesteru, Glazgovu, Birmingemu, Liverpulu, Šefildu, a sada i u Londonu. Najpoznatija po svojim duboko istraženim tekstovima i modelu plaćenih newslettera, kompaniju je Džon Bern-Mardok iz Financial Times-a opisao kao „jedan od najzanimljivijih i najimpresivnijih medijskih startapa u poslednjoj deceniji“. Nedavno je Mill Media dobila investiciju od uglednih ličnosti, među kojima je i izvršni direktor CNN-a i bivši generalni direktor BBC-ja, ser Mark Tompson.
Joši je osnovao „Mil“, lokalni newsletter koji pokriva oblast Velikog Mančestera, kao samostalni projekat u junu 2020. godine, a kompanija danas ima novinare i urednike u šest gradova. Newsletter čita više od 150.000 pretplatnika putem e-maila, a više od 10.000 njih su pretplatnici koji plaćaju sadržaj. Senator Berni Sanders posetio je kancelariju Mill Media u Mančesteru i opisao krizu lokalnog novinarstva kao „katastrofu za demokratiju“. U prošlosti, Joši je izveštavao za „Tajms“, „Telegraf“, „Gardijan“ i „London Ivning Standard“, a dva puta je dobio visoke pohvale na dodeli nagrada Britanske štampe.
Predavanje
četvrtak 23. oktobar
15:35 - 16:50
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Money Talks: Monetization Verticals & New Formats
In a time of shifting audience habits and advertising fatigue, sustainable revenue models are no longer optional — they are existential. This panel brings together media leaders who have pioneered new monetization verticals, innovated with formats, and built loyal audiences that pay, support, or subscribe.
