
Ana Mirković
Ana Mirković je izvršna direktorka i suosnivačica Instituta za digitalne komunikacije, gde predaje kurseve iz strategije, planiranja i komunikacije. Master studije psihologije završila je na Univerzitetu u Beogradu, a doktorske studije na Univerzitetu Ujedinjenih nacija za mir (UPEACE) – Evropski centar za mir i razvoj (ECPD). Ana takođe radi kao profesorka na Katedri za psihologiju Fakulteta za organizacione nauke, Eduka.
Značajan deo Aninog rada posvećen je edukaciji dece i roditelja, sa fokusom na negovanje i održavanje otvorenih kanala komunikacije. Ova posvećenost najjasnije je došla do izražaja kroz tri sezone obrazovne TV serije „Porodična mreža”, koju je osmislila i vodila u okviru Obrazovnog programa Javnog servisa.
Ana je, zajedno sa koleginicom Anom Martinoli, koautorka Priručnika o medijskoj, informacionoj i digitalnoj pismenosti za decu i roditelje. Takođe je koautorka priručnika namenjenog preduniverzitetskom obrazovanju i poslovnom sektoru na istu temu.
Predavanje
četvrtak 23. oktobar
15:35 - 16:50
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Money Talks: Monetization Verticals & New Formats
In a time of shifting audience habits and advertising fatigue, sustainable revenue models are no longer optional — they are existential. This panel brings together media leaders who have pioneered new monetization verticals, innovated with formats, and built loyal audiences that pay, support, or subscribe.
