Aleksandar Askovic foto
digitalk Media Days Niš 2025

Aleksandar Ašković

YouTube and Content strategist

Aleksandar Ašković Kojot, jedan je od pionira IT novinarstva u Srbiji. Karijeru je počeo u časopisu Svet kompjutera 1997. godine, kao strastveni igrač multiplejer igara, a pisao je i za brojne druge tehnološke magazine.

2001 godine počinje, paralelno sa radom u Svetu Kompjutera, svoj prvi TV projekat, emisiju Game-Over, čiji je godinama bio autor i urednik. 2009 kreće sa biznis IT emisijom KursorTV. Poslednjih desetak godina bavi se fenomenima Youtube kulture, čiji je aktivni učesnik kroz strimovanje video igara na svom kanalu (World of Tanks).

Posle nekoliko godina rada u gaming industriji, 2016. godine počinje aktivno da radi kao konsultant za brojne brendove i kompanije koje žele da na najbolji način nastupe na Youtube, i kreiraju video sadržaj koji će postići željene rezultate, bilo da je u pitanju dostizanje velikog broja gledalaca, ili direktna prodaja.

Neki od klijenata sa kojima je radio su EuroLeague Basketball, UNDP Srbija, Sport Klub, BalkanTrip, Polovni Automobili, Valvoline EMEA , Andrija Milošević, Slavica Squire…

Predavanje

petak 24. oktobar

12:05 - 12:35

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Predavanje: Od algoritma do sadržaja: 20 godina YouTube-a

Drugu deceniju postojanja YouTube je obležeio još većim fokusom na  AI alate (Veo 3 Fast, Edit with AI, Speech to song) koji bi trebalo da omoguće lakše kreiranje sadržaja. Prošle godine smo dobili A/B tesiranja slika a ove su na redu naslovi. Ako želite da prodate neki proizvod više ne morate da imate sajt, već samo YouTube. A za kraj ćemo se pozabaviti kako mali loklani mediji da iskoriste ovu platformu na pravi način.

Scroll to Top