Epizoda 54: Đorđe Bukinac

Biografija:

Đorđe je trenutno na poziciji Head of Digital Media u kompaniji GroupM, globalnoj mreži medijskih agencija, i njegova glavna uloga je razvoj usluga digitalnih komunikacija u domenu oglašavanja. Đorđe veruje da naše tržište ima još dug put razvoja Programmatic media kanala, ali da to ujedno predstavlja i najveći potencijal za napredak, nova iskustva, kao i priliku za saradnju svih aktera na tržištu.
Đorđe je ponosni alumnus AIESEC-a, najveće svetske neprofitne organizacije kojom upravljaju mladi. U slobodno vreme voli da istražuje sve u vezi sa novom web3 erom koja nam dolazi. Njegov hobi, ali i nesuđena profesija, je grafički dizajn. 

Opis epizode:

Sa Đorđem, mladim genijalnim umom koji se nalazi na čelu sektora Digital Media u jednoj od najvećih medijskih grupacija na svetu, GroupM, pričali smo po prvi put vrlo detaljno o Programmatic oglašavanju, svim njegovim aspektima, ključnim komponentama, ali i nekim stvarima poput brand safety-a, outcome based modelu kupovine, i mnogo drugih stvari koje su vežane za digitalno oglašavanje. Ovaj razgovor obiluje velikim brojem nekih i za nas novh pojmova, ali Đorđe je bio zaista genijalan sagovornik koji je vrlo pasionirano objasnio sve vrlo detaljno i konkretno. Ova epizoda može da posluži i kao svojevrsni entry kurs za programmatic oglašavanje obzirom da smo pokrili jako veliki broj aspekata ovog modela.

Đorđe Bukinac, Head of Digital Media @ GroupM – https://www.linkedin.com/in/djordjebukinac/

Đorđe preporučuje:
Korak 1 – The Trade Desk Edge Academy – ovde su dostupni materijali za ljude sa različitim nivoom poznavanja ovog kanala, ali svakako predstavlja odličnu bazu za razumevanje ekosistema: https://edgeacademy.thetradedesk.com/page/certifications 
Korak 2 – Za sve koji dodatno žele da istraže mogućnosti, ili čak da se sertifikuju za rad u DSP-ju savetujem da se napravi profil na https://skillshop.withgoogle.com/   gde su dostupni treninzi za Google DSP pod nazivom – DV360. Ovaj trening se nalazi pod sekcijom “Google Marketing Platform“.

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: MTS
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a: Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
OTP banka
– kompanija Mastercard
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta: Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu. Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Scroll to Top