Biografija:
Gorana Risteski je diplomirala je na Ekonomskom fakultetu, na smeru Računovodstvo i revizija ali se preselila u marketing; trenutno je na master studijama na programu Poslovno komuniciranje i odnosi sa javnošću. U marketing se zaljubila još na fakultetu, pošto je bila deo PR sektora u studentskoj organizaciji Grupa za SPEKOF. Od 2017. započinje agencijski staž, u Research sektoru marketinške agencije Direct Media. Nakon toga, specijalizuje se za društvenu mrežu TikTok i 2022. prelazi u agenciju GrowMojo na poziciju Kreativni strateg, gde i danas radi. Posao joj trenutno obuhvata osmišljavanje video oglasa za društvene mreže za američke klijente.
Osim svog redovnog posla koji je usko vezan za TikTok, snima i video klipove za tu platformu. Snima sadržaj za svoj kanal pod nazivom Alergoga, kroz koji sarađuje sa brendovima kao influenser, ali snima i sadržaj za naloge brendova. Voli razne hobije, svaki slobodan trenutak koristi da bude kreativna – bilo da je to u pitanju frizura, fotografija, ples, video ili čak lepo sređena Excel tabela.
Opis epizode:
Za TikTok platformu se predviđa da će naredne godine uzeti značjno veći deo udeo u budžetima za digitalno oglašavanje, ali da li brendovi zapravo poznaju ovu platformu, da li znaju na koji način da grade svoje prisustvo i zajednicu pratilaca? Kakve su plaćene kampanje danas, godinu dana od kako postoje mogućnosti za plaćeno oglašavanje na TikTok-u? Kako graditi prisustvo, koga angažovati da vam vodi profil te koja je razlika između angažmana UGC kreatora i influensera? Na sva ova pitanja odgovore ali i mnogo dublje uvide dala nam je Gorana Risteski, verovatno najpoznatija tiktokerka u marketinškoj industriji, influenserka, kreatorka sadržaja ali i kreativni strateg u čuvenoj agenciji GrowMojo. Uživajte u sjajnoj epizodi!
Gorana Risteski, kreativni strateg @ GrowMojo – https://www.linkedin.com/in/goranaristeski/
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4kMLoRM
– Kompanija NIS
– Ananas
– kompanija Idea
Prijatelj podkasta:
– PerformLabs
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato? E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga. Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju. Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta! Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige “Trenje” izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/