E-Commerce Zrenjanin 2024

Predavanje

petak, 19. april

13:05 - 13:35

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Predavanje: Jako dobar audit je pola posla

Da li znate da audit koje traje u proseku 2 sata zna da instant poveca prodaju za 20%, minimum! A zamislite sta moze da uradi dobar audit. A onda zamislite sta moze da uradi jako dobar audit. I onda kada na sve to ukrstite discipline poput analize korisnickog iskustva, analize podataka i performanse marketinga, dobijete priozvod koji ce unaprediti vas biznis u svakom pogledu i to dugorocno. Cak ce na tom putu mnogo toga nauciti oni koji ucestvuju u samom procesu.

Željko Bošnjak

Željko je martech konsultant sa preko 15 godina iskustva. Specijalizovao se za razvoj i implementaciju marketinških tehnologija koje pomažu preduzećima da unaprede svoje poslovanje. Svoje iskustvo gradio kroz različite formate organizacija, od Philip Morris International gde je učestvovao u lansiranju brenda IQOS, pa sve do startup Bitebell koji automatizuje ecommerce industriju, pa do danas, gde sarađuje sa velikim brojem kompanija kao konsultant.

Vladimir Ćuk

Vladimir je digitalni strateg sa domaćim i međunarodnim iskustvom u analitici, digitalnim medijima, digitalnom marketingu, razvoju poslovanja i strateškom pozicioniranju proizvoda – uključujući rad sa startapima i razvijenim kompanijama. Ima godine iskustva u web analitici i korišćenju tehnika privlačenja i zadržavanja kupaca zasnovanih na podacima preko savremenih digitalnih medijskih kanala. Strastven prema tehnologiji i kako ona utiče i optimizuje naš život, naš rad i naše društvo. Misli da je Koncept Izgradi – Izmeri – Nauči važan koncept koji je i sam isprobao gradeći različite pristupe tržištima i i analitička okruženja za različite kompanije. Uvek sam oslanja na probanje nečeg novog, merenje toga i učenje iz uspeha ili neuspeha. Odluke i akcije su uvek bile zasnovane na podacima, ali pre svega na upotrebljivim i akcionim uvidima.

Scroll to Top