E-Commerce Zrenjanin 2024

Predavanje

petak, 19. april

11:30 - 11:50

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Uticaj organizacije na performance marketing

Integracija timova zaduženih za prodaju, nabavku i upravljanje kategorijama proizvoda unutar e-commerce biznisa igra ključnu ulogu u povećanju efikasnosti marketinških i prodajnih aktivnosti. Sinergija koja nastaje kroz usklađen rad ovih timova doprinosi efikasnijem upravljanju resursima, dubljem razumevanju ponašanja kupaca i bržoj adaptaciji na dinamične promene; vodi ka optimizaciji marketinških kampanja i povećanju profita. Učestala saradnja omogućava timovima da razmenjuju ključne informacije i analitiku, što se pokazuje vrlo znčajnim za razvijanje precizno ciljanih i personalizovanih marketinških poruka, unapređenje korisničkog iskustva i stimulisanje rasta prodaje.

Svetozar Krunić

Svetozar Krunić, iskustveno potiče iz biznisa, dok su mu opšte aktivnosti fokusirane na upravljanje performansama, online prodaju i akviziciju korisnika – inoviranjem svakog koraka tog procesa.

Želja za dubinskim razumevanjem ponašanja korisnika i njegove aktivacije, analitike i tehnologije usredsređuju njegov rad na usklađivanje sa stejkholderima, globalnim i lokalnim ciljevima omogućavajući biznisima da posluju na najvišem nivou.

Pored strateškog, nosi i značajno praktično iskustvo radeći u različitim tržišnim segmentima razvijajući digitalnu funkciju unutar biznisa, mentorišući timove i radeći na podizanju kompetenci članova marketinga.

Scroll to Top