E-Commerce Zrenjanin 2024

Predavanje

četvrtak, 18. april

13:00 - 13:20

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Od 0 do danas sa @bee’s care

Kako je moguće osvojiti žene “na slepo”?

Bez fizičkog prodajnog mesta, već isključivo online, bee’s care je porastao brzo i postao jedan od važnih igrača u svojoj  industriji.

Šta su zaista izazovi kada ženama prodajete online, kako se prevazilaze i zašto nam se vraćaju čak i kada im ne preporučujemo da kupe naš proizvod?

Aleksandra Marinković

Aleksandra Marinković poseduje 6 godina iskustva u oblasti startapa i e-commerce-a.

Svoju karijeru je započela kao referent logistike u jednom domaćem startapu odmah nakon završetka studija na Fakultetu organizacionih nauka. Svojim predanim radom i stručnošću brzo je napredovala, postajući menadžer proizvodnje i logistike, a potom i izvršni direktor kompanije.

Paralelno sa svojom karijerom u startapu, Aleksandra je zajedno sa još dve drugarice iz detinjstva pokrenula sopstveni biznis u oblasti prirodne kozmetike. Bee’s care kao njihov poslovni poduhvat raste i postaje sve uspešniji tokom godina.

Nakon nekoliko godina rada u startapu, Aleksandra je donela hrabru odluku da se potpuno posveti preduzetničkim izazovima i napusti svoju poziciju kako bi se fokusirala na razvoj sopstvenog poslovanja i dalje doprinela e-commerce ekosistemu u Srbiji.

Ivana Soldatović

Ivana Soldatović je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Karijeru započinje u oblasti nabavke, ali sa 25 godina odlučuje da preuzme deo porodičnog posla i sa dve drugarice iz detinjstva pokrene sopstveni brend prirodne kozmetike Bee’s care i oproba se u preduzetničkim vodama.

Danas, 3 godine kasnije Bee’s care je njen jedini posao od kojeg živi i koji dalje razvija.

Nevena Tomić

Nevena Tomić je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, i još od studentskih dana aktivno se bavi marketingom, PR-om i komunikacijama. Iskustvo u najrazličitijim oblastima marketinga sticala je u najvećim domaćim korporacijama i marketinškim agencijama.

Danas je suosnivač poznatog brenda prirodne kozmetike Bee’s care i direktor marketinga u telekomunikacijama. Kaže da uspešno miri preduzetnika i korporativca u sebi, trudeći se da iskustvo iz oba sveta na najbolji mogući način primeni na brendove koje razvija.

Scroll to Top