E-Commerce Zrenjanin 2024

Predavanje

četvrtak, 18. april

14:00 - 14:20

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Drive.Go mobilna aplikacija kao inovacija

Drive.Go mobilna aplikacija omogućava potrošačima plaćanje goriva putem mobilnog telefona na točionom mestu, bez potrebe odlaska na kasu. Ovu inovativnu uslugu NIS je prvi uveo na domaće tržište sredinom 2020.godine na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama širom Srbije. Pored toga što štedi vreme, Drive.Go mobilna aplikacija omogućava bezbednu i jednostavnu kupovinu goriva. Uz to, korisnicima su na raspolaganju i dodatne usluge aplikacije, kao što je korišćenje kartice lojalnosti “Sa nama na putu” za sakupljanje bonus poena, prikaz mape sa benzinskim stanicama NIS Petrol i Gazprom sa svojim dodatnim uslugama, radnom vremenu, vrstama goriva, zatim opcije “Moja firma” i “Moj auto”.

Unapređenje iskustva potrošača jedan je od osnovnih ciljeva procesa digitalizacije u NIS-u, a Drive.Go aplikacija je do sada preuzeta sa storova preko 375.000 puta.

Predrag Jovanović

Predrag Jovanović, 17 godina u marketingu. Karijeru započeo u marketinškoj agenciji Fullhouse, nastavio je u farmaceutskoj kompaniji GlaxoSmithKline radivši na brendovima Panadol, Coldrex, Sensodyne, Parodontax, a u kompaniji NIS se već 12 godina bavi brend i retail marketing komunikacijom.

Zaposlen je na poziciji direktora marketinga – odgovoran za razvoj i promociju potrošačkih brendova NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica (fuel i non-fuel), kao i programa lojalnosti i inovativnih korisničkih rešenja u retailu.

Scroll to Top