e-commerce Zrenjanin 2023
Predavanje
četvrtak, 20. april
18:15 - 18:35
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Cheil Centrade Adriatic – Šta smo naučili o lokalnom tržištu radeći za globalne klijente?
Kako da svaka ciljna grupa na svom uređaju vidi landing sa ponudom baš njoj namenjenoj? Zašto je važno da brend ima svoj zaseban „brand store“ na prodajnoj platformi velikog trgovca? Može li se pratiti prodaja u realnom vremenu kad prodajemo na tuđoj platformi?
Kad klijenti imaju specifične izazove da svoju prodaju prilagode lokalnom tržištu vi morate da pravite „custom“ rešenja. Baš to radi Cheil Centrade Adriatic, kombinujući svoja znanja iz tehnologije i marketinga. Čućemo kakve rezultate daje njihova platforma koja spaja ciljne grupe sa odgovarajučim landingom, kako na jednom dashboardu prate parametre uspešnosti svih aktivnih kampanja, kako unaprediti ne samo iskustvo kupovine već i iskustvo korišćenja proizvoda.
Maja Balović
Maja Balović vodi tim od 12 članova koji u Cheil Centrade Adriatic agenciji (CCA) osmišljava „custom“ rešenja za e-commerce sisteme svojih klijenata. Zaduženi su da traže odgovore na specifične izazove koje globalni klijenti, koji mahom čine portfolio CCA, imaju na lokalnom tržištu. Maja, često, voli da kaže da je ono što oni rade zapravo već „beyond e-commerce platformi“.
Ima višegodišnje iskustvo u digitalnom marketingu i prošla je kroz skoro sve njegove sfere. Poslednjih godina zaljubljena je u kombinaciju tehnologije i marketinga, što je srednje ime za CCA.