e-commerce Zrenjanin 2023

Predavanje

četvrtak, 20. april

13:05 - 13:25

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Matriks podataka: Kako da znamo koju pilulu da odaberemo?

Korišćenje baza podataka kao alat za podršku sektorima unutar retail/ecommerce kompanije. Kako podaci mogu da vode nabavku i količinu zaliha u magacinu, kako podaci mogu da unaprede marketinški pristup i optimizuju budžete i na kraju kako možemo da izmerimo uticaj online kampanja na offline.

Kako da različitim testiranjima sa 0 budžeta podignemo prodaju.

Vladimir Ćuk

Vladimir Ćuk je trenutno na poziciji eCommerce direktora u kompaniji Gigatron sa ultimativnim ciljem da online kupovina postane preferirani način kupovine uz konstantno usavršavanje korisničkog iskustva. 

Uža specijalnost su podaci, tone podataka i briga o tome da se podaci prikažu i interpretiraju na pravi način, kao i da uvek kroz njih ispričamo priču koja će oživeti podatke u glavama i očima posmatrača. 

Bogato iskustvo u digitalnom ekosistemu, upotpunjeno korporacijskim znanjem, dovelo ga je do uloge predavača koji nikada nije krio da mu je velika želja da nesebično deli znanje. Uz profesionalno iskustvo uvek se provuče ljubav prema sportu, posebno košarci i to onoj preko bare. Neko vreme ste imali prilike da čitate NBA kolumne na Mondo portalu uz nadu da će se to vreme ponovo vratiti.

Scroll to Top