e-commerce Zrenjanin 2022

Predavanje

petak 8. april

12:45 - 13:15

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Samostalni DTC brendovi u 2022 – trendovi, boljke i razvoj

“Rast od fascinantnih 55% u poslednje dve godine stavlja internet trgovinu u žižu DTC brendova koji svoje poslovanje uveliko baziraju na internetu i digitalnim kanalima. Prelazak privatnih brendova sa velikih marketplace rešenja na nezavisne kanale, otvaranje novih logističkih centara, rast potrošačke korpe, pooštravanje komplijansi globalnih finansijskih tokova, nove platne metode, redukcija logističkog ciklusa, kao i razvoj paralelnih vertikala – sve to je dovelo do drastičnih promena u DTC segmentu, kao i modeliranja njegovog razvoja.

Na ovom predavanju videćete najbitnije modifikacije i trendove u samom oglašavanju i operativnim postavkama, kao i primere uspešnih sistema sa brojkama i studijama slučaja na realnim uzorcima kroz podatke više DTC brendova različitih tržišta i industrija.”

Ognjen Vuković

Ognjen Vuković je vlasnik global advertising facilitation agencije Four Winds, koja danas broji preko 100 aktivnih klijenata iz 23 zemlje, sa partnership statusom na svim velikim oglašivačkim platformama i potrošnjom od preko 13 miliona USD. Kroz svoju karijeru radio je u više različitih vertikala uz fokus na e-commerce, DTC i plasiranje digitalnih proizvoda. U svom portfoliju ima klijente i saradnje sa brojnim svetskim brendovima među kojima su Payoneer, Mercury, AppSumo, Krisp, i mnogi drugi.

Scroll to Top