digitalk Zrenjanin 2023

Predavanje

subota, 22. april

14:05 - 14:25

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Kako klijentu rešiti problem kroz rešenje koje nije tražio?

Koliko ste često nailiazili na situaciju u kojoj klijent dođe sa zahtevom i brifom šta zaista želi, ali tokom razvoja projekta ili nakon isporuke istog shvatite da rešenje koje ste napravili na osnovu tog zahteva zapravo rešava samo mali deo pravih klijentskih izazova? Hajde da razbijemo ovu misteriju i pričamo o pristupu koji će nam pomoći da razumemo suštinu izazova na klijentskoj strani i donesemo rešenje koje ne mora nužno da bude ono što je klijent na početku zamislio, ali mu donosi pravu vrednost – sve od Business Winning-a u presales-u, Discovery faze i na kraju implementacije isporuke rešenja i podrške.

Borivoje Kovač

Borivoje Kovač je Delivery Manager sa preko 20 godina iskustva u razvoju i upravljanju softverom. Tokom karijere radio je na pozicijama razvojnog i programskog menadžera za klijente iz oblasti telekomunikacija, turizma i finansijskih institucija, ahitekte i vodećeg inženjera na nekoliko informacionih sistema, a trenutno vodi agilne timove koji rade na projektima za vodeću fintech kompaniju iz Luksemburga. Kroz više startup-a lansirao je inovativna rešenja kao što su prve aplikacije za pametne televizore, platforme za online podršku na web sajtovima i onlajn šahovska udruženja. Veliki ljubitelj stripova i ilustracija, 3d štampe i razvoja igara.

Scroll to Top