digitalk Zrenjanin 2023

Predavanje

subota, 22. april

13:45 - 14:05

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Da li govorite „klijentski“?

Ako vam se desilo da imate utisak da na poslu govorite različite jezike u odnosu na saradnike, ovo je predavanje za vas! Zanima vas kako razumeti svoje klijente i važne stejkholdere, njihovo poslovanje, potrebe i kako prilagoditi rešenje da pruži maksimalnu vrednost, uticaj i doprinos na njihove poslovne ciljeve? Znate li koje sve tehnike možete primeniti za potrebe razumevanja i definisanja krajnjeg proizvoda? Čućete iskustva o tome kako izgraditi odnos sa klijentima da bi ostvarili poštovanje i napravili osnovu za dugotrajno partnerstvo.

Vanja Al-Halidi

Vanja Al-Halidi za sebe voli da kaže da je u IT industriji od prošlog veka. Karijeru je započeo kao programer, a danas je iskusan IT projektni menadžer sa više od 15 godina progresivnog iskustva na svim nivoima IT organizacija. U holandskoj kompaniji Levi9 IT Services Vanja kao Delivery Lead upravlja različitim projektima kod klijenata, vodi tim Delivery menadžera u Beogradu i aktivno predvodi zajednicu Delivery menadžera na nivou Levi9 Srbija.

„Learning never stops“ je jedna od krilatica Levi9 Akademije, a za Vanju ovo znači ne samo sertifikaciju znanja – poseduje sertifikate Professional Scrum Master™, AWS Certified Cloud Practitioner, Certified SAFe® Agilist – već i deljenje sa drugima. U okviru kompanije Levi9 drži treninge Scrum i User Story Mapping, a kao predavač je svoje iskustvo preneo mnogim studentima i srednjoškolcima. Poslednji Vanjin angažman ovog tipa bio je na Matematičkom fakultetu u okviru kursa „Klasični i agilni pristup projektnom menadžmentu u IT industriji“.

Scroll to Top