digitalk Zrenjanin 2022

Predavanje

nedelja 10. april

11:00 - 12:00

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Kako biti kreativan na digitalu?

Na digitalnim platformama dešava se hiperprodukcija sadržaja, pa samim tim postaje upitno šta se dešava sa kreativnošću? Kako se video kreatori bore sa svakodnevnim morem TikTokova ili fotografi sa foto-filterima koji su zasenili umeće i veštine? Kako u svemu tome posluje jedna kreativna advertajzing agencija koja je svoje temelje osnovala na digitalnim kanalima, a ohrabruje talente svojih zaposlenih kroz poslovni sistem? U isto vreme, na LI mreži, na kojoj očekujemo samo nizanje poslovnih uspeha, uspeva da nas zasmeje i zaseni klasičan copywriting. Na ovom panelu ćemo diskutovati o samom pojmu kreativnosti danas i kako se on konstantno transformiše u domenu digitalnih komunikacija.

Milan Inić

Milan Inić, autor YouTube kanala “Yasserstain”, ko-autor “Balkan Tube Fest”-a, autor knjige “Nemoj Biti Taj L1K” i projekta “Biti Taj L1K”.

Nakon 13 godina kreiranja na social-u, kao i sa drugim influenserima, brendovima, agencijama i filmskim kućama; i dalje postoji želja za pronalaskom novih edukativnih i zabavnih načina plasiranja kreativnog rada.

U proteklih par godina se isključivo posvećujemo radu sa mladima u okviru kreativnih radionica, kao i pronalasku zajedničkog jezika među generacijama

Danijel Milošević

Kopirajter. Pišem prodajni i kreativni sadržaj (i nekad poeziju). Demotivišem. B2B, B2C, #tech, #e-learning

Miloš Skokić

Miloš je započeo svoju karijeru 2013. godine u marketinškoj agenciji Communis DDB, kao deo tima za digitalne medije. U ovom periodu bavio se online prisustvom nekih od najvećih brendova na tržištu: Atlantic Grupa, Državna Lutrije Srbije, Samsung, Heineken… 2015. godine osvojio je nagradu Somoborac sa kampanjom za brend Sweeet, u kategoriji alternativnih kanala za oglašavanje. Od aprila 2015. pridružuje se digitalnom timu agencije Executive Group gde brine o online nastupu The Coca-Cola Company brendova. 2016. godine osniva agenciju Žiška. Sarađuje sa nekim od najvećih brendova u Srbiji na projektima digitalne strategije, kreiranja sadržaja i web produkcije. Od 2018. godine je sertifikovani DIMAQ trener i pomaže profesionalcima u marketinškoj i medijskoj industriji da usavrše svoja znanja iz oblasti digitalnog marketinga.

Jelica Skalušević

Jelica je svoju karijeru započela kao menadžer kulture, PR i producent pozorišnih predstava. Zatim, okreće se ka advertajzing svetu kao copywriter u Publicisu 2012. godine. Nakon par godina započinje praksu u Žiški, a zatim se razvija u menadžera na klijentima kao što su Fanta, Munchmallow, Belgrade Waterfront i Dijamant. Sa razvojem in-house produkcije, potpuno se posvećuje vođenju tima za proizvodnju video i foto projekata. Danas, Žiškina produkcija iza sebe broji nekoliko uspešnih kampanja koje su u osnovi imale digital „hero“ video, zatim nekoliko uspešnih employer branding video serijala i preko 100 cooking videa za društvene mreže. Mesečno Žiška proizvede preko 60 statičnih postova, odnosno fotografija za digitalne kanale.

Scroll to Top