Mladen Jezdić
Mladen Jezdić, diplomirani inžinjer Saobraćajnog fakulteta i Head of supply chain Ananas e – commerce broji više četiri godine profesionalnog iskustva u ovoj sferi poslovanja.
„Ponosan sam na to što sam kroz program Delta holdinga Mladi Lideri uspeo da napredujem do direktorske pozicije u okviru Ananasa – najvećeg i najzahtevnijeg projekta u regionu. Kroz izazovne i inovativne projekte na kojima radim, ispitujem i unapređujem svoje znanje ne samo u oblasti supply chain – a, već celokupnog biznisa.
Uvek naglašavam da je, pre svega zadovoljstvo raditi na izgradnji i pokretanju najvećeg i najmodernijeg fullfilment centra u ovom delu Evrope koji se prostire na čak 10 hiljada metara kvadratnih. Ambiciozni planovi koje sprovodimo u Ananasu podrazumevaju i internacionalizaciju poslovanja, tako da kroz svakodnevni rad imam priliku da radim i na širenju našeg poslovanja na druge države regiona.
Biti Head of supply chain u budućem Amazonu regije Balkan je čast i privilegija iz prostog razloga jer se ne ukazuje uvek prilika raditi s ovakvim timom posvećenih stručnjaka, na ovako kompleksnim projektima uz koje se profesionalni napredak i lična satisfakcija jednostavno podrazumeva “, istakao je Mladen.
Kada se završi radno vreme, Mladen se bavi pčelarstvom i vinogradarstvom i uživa u kuvanju.
Predavanje
četvrtak, 20. april
11:30 - 12:30
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Logistika - izazovi i rešenja
Najveći izazov svih trgovaca je da roba od njih, u kratkom roku i po razumnoj ceni stigne do njihovih kupaca u zemlji, regionu ili “pravom” inostranstvu. Distribucija i logistika su igre u kojima nema 100% savršenih ishoda i uvek tražimo najbolje moguće rešenje ili više njih za različite tipove kupaca.
Kovid je promenio navike mnogih korisnika kao i frekvenciju poručivanja za one koji su shvatili da im elektronska kupovina odgovara. Neki prodavci su se opredelili da razvijaju svoju dostavu, neki da kombinuju sa kurirskim službama i spoljnim saradnicima, neki da koriste isključivo partnere. Šaljemo lokalno, regionalno, globalno. Šaljemo sa ciljem da stigne kad stigne, šaljemo da stigne za nekoliko dana, a nekad – šaljemo da stigne u svega nekoliko desetina minuta dok korisnik na svom telefonu prati dostavljača.
Na ovom panelu pokušaćemo da prikažemo sve ključne mogućnosti različitih partnera i najbolje prakse i iskustva sa tržišta, sa ciljem da oslikamo jasnu sliku o tome kako da svakom tipu svojih korisnika pružite najbolje iskustvo, na skali koja vam je u tom trenutku potrebna.