Maja Grbovic
e-commerce Zrenjanin 2022

7-8. april 2022. | Hotel Vojvodina

Maja Grbović

Head of Media @ Mercator-S

Maja je iskusna stručnjakinja u oblasti marketinga i digitalizacije poslovanja sa iskustvom u medijskom, agencijskom i korporativnom okruženju. Trenutno je na poziciji Head of media u kompaniji Mercator-S, gde je zadužena za maksimizaciju učinka digitalnih i tradicionalnih medija na marketing i prodaju, a za maloprodajne brendove IDEA, Roda, Mercator hipermarketi, kao i IDEA online prodavnicu. Na toj poziciji, Maja pruža podršku razvoju i implementaciji inovativnih poslovnih projekata, a kao Digital transformation lead predvodi digitalnu transformaciju celog Mercator-S sistema. Završila je master studije na Fakultetu organizacionih nauka na smeru Marketing i odnosi sa javnošću.

Svoje usavršavanje nastavila je na IEDC Bled School of Management “Digital Transformation Program”, i Cotrugli Business School, a učestvovala je na više od 50 seminara, konferencija i edukacija u zemlji i svetu. Dobitnica je Mark awards priznanja u kategoriji Digital marketing manager of the year. Prema izboru magazina BIZLife, izabrana je među 30 najuspešnijih mladih ljudi u Srbiji.

Zaslužna je za pokretanje i realizaciju mnogih kreativnih i nagrađivanih kampanja. Za projekte koje je realizovala zajedno sa svojim timom u 2021. nagrađeni su priznanjem “The most innovative retail chain” od strane eCommece asocijacije Srbije. Članica je vodeće poslovne asocijacije u Srbiji, Američke privredne komore (AmCham) i eCommerce asocijacije Srbije.

Njena interesovanja su marketing, komunikacije i tehnologija. Vrlo je aktivna na području edukacije u digitalnom marketingu i elektronskoj trgovini te često gostuje kao predavačica na fakultetima, drži seminare i radionice i učestvuje u programima strukovnih događanja. Predavačica je na modulu Digitalni marketing i account managemenet na Molen creative academy. Pokreće je stvaranje i razvoj. Bilo da pričamo o razvoju ljudi, timova, proizvoda ili efikasnih organizacija, posvećena je stvaranju izuzetnog iskustva i vrednosti za korisnike. Motivisana je da svojim radom doprinese unapređenju digitalnog ekosistema u Srbiji. Po prirodi je znatiželjna i veruje da je moguće pronaći potencijal gotovo u svemu.

Predavanje

petak 8. april

12:15 - 12:45

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

eCommerce: pokretač za kreativnu transformaciju

Kreativnost je mnogo više od same poruke i komunikacije. To je raspakivanje zaista prodornih uvida u način razmišljanja potrošača, pronalaženje neuobičajenog ponašanja, otkrivanje neiskorišćenih tački na customer journey-u… I pretvaranje toga u nešto novo što će rešiti izazove sa kojima se brend susreće. Kreativnost je sagledavanje jedinstvenog izazova brenda iz svih tačaka i stavljanje inovativnog razmišljanja u privlačno rešenje. Rešenje možda nije uvek banner, always-on content ili čak kretivni oglasi za performance marketing. Na ovom predavanju, prikazaću vam kreativne intervencije kroz korisničko putovanja koje će vam pomoći da iznenadite korisnike, da oslušnete njihove potrebe i pružite im vrhunsko korisničko iskustvo koje će učiniti da vam se iznova vraćaju.

Scroll to Top