Anka Gorgiev square
Digitalk Zrenjanin 2024

19-21. april 2024. | Hotel Vojvodina

Anka Gorgiev

SVP, Brand Strategy @ BGB Group

Anka Gorgiev, PhD je senior vice president za brend strategiju u BGB Group, agenciji koja se bavi rešavanjem problema u health & wellbeing sektoru primenom najsavremenijih rešenja u oblasti advertajzinga, medicinskih komunikacija, strateškog savetovanja i pristupa tržištu. U ovoj ulozi, Anka sarađuje sa mnogim svetskim farmaceutskim kompanijama u cilju lansiranja najnovijih medicinskih inovacija, gde primenjuje interdisciplinarni pristup rešavanju problema sa kojima se brendovi susreću.

U domenu brend strategije, prethodno je radila u agencijama koje su deo Havas, IPG, i WPP mreže. Anka je završila doktorske studije u oblasti neuromarketinga na Univerzitetu Šefild.  

Predavanje

petak, 19. april

18:45 - 19:30

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Keynote: Innovation beyond the cool tech - ili zašto uopšte inoviramo?

Kada čujemo reč „inovacija“, prva stvar na koju pomislimo su najnoviji izumi – digitalne tehnologije, naučna otkrića, istraživanje svemira. I ako pokušamo da vizualizujemo kako to izgleda, svi imamo istu sliku – neki novi kul tech, futuristički dizajn, dinamična energija, itd. Međutim, u tom razmišljanju retko kada zastanemo i pomislimo – Zašto uopšte inoviramo?

Tokom ove prezentacije, upustićemo se u intrinzičan svet inovacija i njenih konekcija sa ljudskim iskustvom. Razgovaraćemo o psihološkim, biološkim, društvenim i evolutivnim snagama koje navode ljude da inoviraju. I zašto nas je to dovelo do novih tehnologija koje danas koristimo u (neuro) marketingu.

Scroll to Top