milos skokic 1
digitalk Zrenjanin 2022

8-10. april 2022. | Hotel Vojvodina

Miloš Skokić

Menadžment partner / Direkcija projekata / Kreativna direkcija / Scenariji @ Žiška

Miloš je započeo svoju karijeru 2013. godine u marketinškoj agenciji Communis DDB, kao deo tima za digitalne medije. U ovom periodu bavio se online prisustvom nekih od najvećih brendova na tržištu: Atlantic Grupa, Državna Lutrije Srbije, Samsung, Heineken… 2015. godine osvojio je nagradu Somoborac sa kampanjom za brend Sweeet, u kategoriji alternativnih kanala za oglašavanje. Od aprila 2015. pridružuje se digitalnom timu agencije Executive Group gde brine o online nastupu The Coca-Cola Company brendova. 2016. godine osniva agenciju Žiška. Sarađuje sa nekim od najvećih brendova u Srbiji na projektima digitalne strategije, kreiranja sadržaja i web produkcije. Od 2018. godine je sertifikovani DIMAQ trener i pomaže profesionalcima u marketinškoj i medijskoj industriji da usavrše svoja znanja iz oblasti digitalnog marketinga.

Predavanje

nedelja 10. april

11:00 - 12:00

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Kako biti kreativan na digitalu?

Na digitalnim platformama dešava se hiperprodukcija sadržaja, pa samim tim postaje upitno šta se dešava sa kreativnošću? Kako se video kreatori bore sa svakodnevnim morem TikTokova ili fotografi sa foto-filterima koji su zasenili umeće i veštine? Kako u svemu tome posluje jedna kreativna advertajzing agencija koja je svoje temelje osnovala na digitalnim kanalima, a ohrabruje talente svojih zaposlenih kroz poslovni sistem? U isto vreme, na LI mreži, na kojoj očekujemo samo nizanje poslovnih uspeha, uspeva da nas zasmeje i zaseni klasičan copywriting. Na ovom panelu ćemo diskutovati o samom pojmu kreativnosti danas i kako se on konstantno transformiše u domenu digitalnih komunikacija.

Scroll to Top