8-10. april 2022. | Hotel Vojvodina
Jelica Skalušević
Jelica je svoju karijeru započela kao menadžer kulture, PR i producent pozorišnih predstava. Zatim, okreće se ka advertajzing svetu kao copywriter u Publicisu 2012. godine. Nakon par godina započinje praksu u Žiški, a zatim se razvija u menadžera na klijentima kao što su Fanta, Munchmallow, Belgrade Waterfront i Dijamant. Sa razvojem in-house produkcije, potpuno se posvećuje vođenju tima za proizvodnju video i foto projekata. Danas, Žiškina produkcija iza sebe broji nekoliko uspešnih kampanja koje su u osnovi imale digital „hero“ video, zatim nekoliko uspešnih employer branding video serijala i preko 100 cooking videa za društvene mreže. Mesečno Žiška proizvede preko 60 statičnih postova, odnosno fotografija za digitalne kanale.
Predavanje
nedelja 10. april
11:00 - 12:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Kako biti kreativan na digitalu?
Na digitalnim platformama dešava se hiperprodukcija sadržaja, pa samim tim postaje upitno šta se dešava sa kreativnošću? Kako se video kreatori bore sa svakodnevnim morem TikTokova ili fotografi sa foto-filterima koji su zasenili umeće i veštine? Kako u svemu tome posluje jedna kreativna advertajzing agencija koja je svoje temelje osnovala na digitalnim kanalima, a ohrabruje talente svojih zaposlenih kroz poslovni sistem? U isto vreme, na LI mreži, na kojoj očekujemo samo nizanje poslovnih uspeha, uspeva da nas zasmeje i zaseni klasičan copywriting. Na ovom panelu ćemo diskutovati o samom pojmu kreativnosti danas i kako se on konstantno transformiše u domenu digitalnih komunikacija.