milos obradovic w
E-Commerce Zrenjanin 2024

Miloš Obradović

Global Executive Creative Director @ LePub Amsterdam / Publicis Italy

Miloš Obradović je poslednjih 19 godina proveo radeći u Milanu, Londonu i Amsterdamu. Radio je BTL, ATL, digital, social i innovation projekte za lokalne, regionalne, ali uglavnom globalne klijente.

Među najznačajnijim projektima izdvajamo kampanju #LikeAGirl za Always, najgledanija u istoriji P&G-a i zvanično treća najbolja reklama ikada na YouTube-u.

Kao globalni kreativni direktor kompanije Diesel, potpisuje kampanje „Go With The Flaw“, „Keep The World Flawed“ i „Go With The Fake“.

Poslednji projekti na kojima je radio u okviru agencije LePub-om su „SuperLeague“, „Lockdown Love Story“, „The Night Is Young“, kao i „The Closer“, za Heineken.

Njegovi radovi osvojili su više od 200 nagrada, uključujući 48 kanskih lavova i 11 D&AD olovaka. 

Bio je član žirija na brojnim festivalima uključujući Cannes Lions, Eurobest i Dubai Lynx.

Ove godine, Miloš je izabran u Top 5 kreativnih direktora u svetu.

Predavanje

četvrtak, 18. april

11:25 - 11:45

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: The Top 4 AdTech Trends of 2024

Discover expert insights on the top trends sweeping the worlds of AdTech and e-commerce this year, plus tips on how to leverage them for business success.

Closing keynote: Why would anyone give a flying fuck

Omogućio

Scroll to Top