nenad milosavljevic e1664455980368
E-Commerce Zrenjanin 2024

Nenad Milosavljević

Novinar Njuz.net i Scenarista 24 minuta

Nenad Milosavljević je podkaster i autor na satiričnom portalu Njuz.net, kao i jedan od scenarista emisije 24 minuta sa Zoranom Kesićem.

Pre nego što je postao Njuzovac, Nenad se bavio onim za šta se školovao – novinarstvom. Diplomiravši na Fakultetu političkih nauka, pisao je za Biznis, Ekonom:east, te mnogim drugim štampanim i internet časopisima, ali ubrzo ga je satira uzela pod svoje i ostalo je istorija.

Predavanje

petak, 19. april

12:05 - 12:35

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Predavanje: First Party podaci i transformacija eCommerce-a u eRetail

Korišćenjem first party podataka bavili smo se eCommerce-om kao što bismo se bavili bilo kojom radnjom Profit – Prodaja – Asortiman :

1. Strategija kampanja – da li smo profitabilni i koje platforme (kanali) i proizvodi generišu profit?

2. Popravljanje prodaje (performance) sa preciznom publikom i proizvodima koje prodajemo.

3. Popravljanje asortimana – odabir i pozicioniranje proizvoda koji su nama bitni da se prodaju a ne onih koji se ionako prodaju.

First party podaci su nam omogućili da identifikujemo koju robu možemo da prodajemo u kojim kanalima, da napravimo publike koje višestruko outperformuju standardne FB i Google publike i da u kampanjama prodajemo preko 80% one robe na koju se kampanje i odnose.

Finansiranje kroz donacijski model

Scroll to Top