
10-11. april 2025. | Hotel Vojvodina
Tanja Petrović
Tanja Petrović je stručnjak za marketing, inovacije i poslovno upravljanje, sa 22 godine iskustva u podsticanju rasta u multinacionalnim kompanijama. Karijeru je započela u kompaniji British American Tobacco, a poslednjih 17 godina provela je u okviru Coca-Cola kompanije. Napredovala je sa lokalnih, preko regionalnih, do evropskih pozicija. Na poslednjoj poziciji obuhvatala je 44 zemlje kao Direktor za strategiju inovacija za Evropu u kompaniji The Coca-Cola Company. Fokusirala se na identifikovanje mogućnosti za rast u evropskim tržištima, definisanje strategije inovacija, vođenje timova koji funkcionišu preko različitih funkcija i geografskih područja, kao i izgradnju inovativnih kapaciteta unutar organizacije.
Tokom karijere menjala je različite pozicije u oblasti marketinga unutar organizacije, radeći sa širokim portfoliom brendova, na različitim geografskim lokacijama, u raznovrsnim međufunkcionalnim inicijativama, kroz različite poslovne modele. Upravljala je kompleksnim poslovnim okruženjima (odgovornost za više zemalja, multikulturalna okruženja, multikulturalne timove, rad na postojećim i novim poslovima).
Dobitnica je brojnih marketinških nagrada na lokalnom i regionalnom nivou, kao i individualne nagrade za liderstvo kompanije The Coca-Cola „Menadžer koji uvek ide iznad i van okvira svojih dužnosti” (među 27 evropskih zemalja).
Tokom cele karijere Tanja je bila aktivno uključena u marketinšku zajednicu – učestvovala je kao govornik na konferencijama, panelima, seminarima, u medijima, kao član žirija na lokalnim i regionalnim festivalima. Trenutno je predsednica IAA kancelarije u Srbiji (Međunarodna asocijacija za oglašavanje) i član organizacionog odbora Effie nagrade u Srbiji.
Pored angažovanja u marketinškoj zajednici, godinama je gostujući predavač na nekoliko lokalnih i regionalnih fakulteta. Strastvena je u pogledu razvoja i podrške mladim talentima, kroz deljenje znanja, iskustava i mentorske programe.
Predavanje
četvrtak, 10. april
17:55 - 18:55
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Retail Media Network deep dive – from data to Euros
Panel je namenjen Retail/eCommerce biznisima i otvara diskusiju o ključnim aspektima oglašivačke tehnologije, targetiranja, merenja i profitabilnosti različitih digitalnih oglasnih proizvoda u okviru Retail Media koncepta. Učesnici će razmeniti uvide o neophodnim tehnološkim rešenjima, ulozi merenja i standardizacije, kao i o izazovima u formiranju internih timova za uspešno upravljanje Retail Media oglašivačom mrežom.